اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادی ۹۵ درصد از مناطق آلوده در مثلث « حماه ، ادلب و حلب»/ ۱۲۰ کیلومتر مربع تا تامین امنیت کامل مسیر دمشق – حلب

  • کد خبر : 13842
  • 20 بهمن 1396 - 10:19
آزادی ۹۵ درصد از مناطق آلوده در مثلث « حماه ، ادلب و حلب»/ ۱۲۰ کیلومتر مربع تا تامین امنیت کامل مسیر دمشق – حلب

با پاکسازی های صورت گرفته، جنوب شرق استان ادلب به طور کامل از لوث وجود عناصر تروریستی خارج شد. به گزارش اخبار جهادی،عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست های محاصره شده در جنوباستان حلب، شمال شرق استان حماه و جنوب شرق استان ادلب برای سومین روز ادامه یافت و عناصر تروریستی متحمل شکست های سنگینی شدند. یک منبع میدانی  اعلام […]

با پاکسازی های صورت گرفته، جنوب شرق استان ادلب به طور کامل از لوث وجود عناصر تروریستی خارج شد.

به گزارش اخبار جهادی،عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست های محاصره شده در جنوباستان حلب، شمال شرق استان حماه و جنوب شرق استان ادلب برای سومین روز ادامه یافت و عناصر تروریستی متحمل شکست های سنگینی شدند.

یک منبع میدانی  اعلام کرد: نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های نفس گیر چند ساعته، ۲۴ شهرک را در مثلث «حماه – ادلب – حلب» از اشغال عناصر تروریستی خارج کردند.

وی افزود: شهرک های «حوایس شمالی، عب الخزنه، حوایس ابن هدیت، جبل حوایس، الدباح، تل ابویه، رسم الحمام، ابوخنادق شمالی، رسم الاحمر، جبل مدور، عنبز، مویلح ابن هدیت، مویلح صوارنه، تل مویلح صوارنه، تل زعبق، قصر ابن وردان، تلول الحمر، رسم العنز، ترورت شمالی، تروت جنوبی، شمطانیه، شیحه الحمره و المنطتر» از اشغال عناصر تروریستی خارج شدند.

این منبع میدانی از کشته و زخمی شدن  ۴۰ تن از عناصر تروریستی در درگیری های امروز خبر داد و گفت: مساحتی حدود ۱۳۰ کیلومتر مربع در مثلث ادلب، حماه و حلب از اشغال عناصر تروریستی خارج شد.

وی با بیان این که حدود ۹۵ درصد مناطق آلوده در مثلث «حماه، ادلب و حلب» آزاد شده، گفت: با پاکسازی های صورت گرفته در این محور فقط ۱۸ شهرک، ارتفاع و مساحتی در حدود ۱۲۰ کیلومتر مربع در اشغال عناصر تروریستی است.

با پاکسازی های صورت گرفته، جنوب شرق استان ادلب به طور کامل از لوث وجود عناصر تروریستی خارج شد. در عملیات نیروهای جبهه مقاومت تعدادی دیگر از پایگاه ها و انبار سلاح تروریست ها منهدم شد.

پیشتر عناصر تروریستی در جنوب استان حلب، شمال شرق استان حماه و جنوب شرق استان ادلب در مساحت هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربعی محاصره شده بودند اما نیروهای جبهه مقاومت در روزهای گذشته هزار و ۲۸۰ کیلومتر مربع را به طور کامل از اشغال تروریست خارج کردند.

به گزارش اخبار جهادی، مسیرهای اصلی برای انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز به شمال سوریه از شمال شرق استان حماه و جنوب استان حلب می گذرد و همین مسئله اهمیت پاکسازی مناطق آلوده را در این محور چند برابر کرده است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.