اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کمین داعش برای برهم زدن امنیت عراق در آستانه بهار سرنوشت‎ساز / آغاز عملیات بزرگ نیروهای بسیج مردمی برای تامین امنیت انتخابات مجلس عراق + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 13963
  • 08 اسفند 1396 - 16:23
کمین داعش برای برهم زدن امنیت عراق در آستانه بهار سرنوشت‎ساز / آغاز عملیات بزرگ نیروهای بسیج مردمی برای تامین امنیت انتخابات مجلس عراق + نقشه میدانی و عکس

گروهی از نیروهای ویژه بسیج مردمی در عملیاتی گسترده در منطقه «جزره ملالی» موفق شدند تعدادی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش را شناسایی کنند و به هلاکت برسانند. به گزارش اخبار جهادی،در روزهای گذشته، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش حملاتی کور و غافلگیرانه ای را علیه مواضع نیروهای عراقی در استان های صلاح الدین و کرکوک انجام دادند؛ […]

گروهی از نیروهای ویژه بسیج مردمی در عملیاتی گسترده در منطقه «جزره ملالی» موفق شدند تعدادی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش را شناسایی کنند و به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی،در روزهای گذشته، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش حملاتی کور و غافلگیرانه ای را علیه مواضع نیروهای عراقی در استان های صلاح الدین و کرکوک انجام دادند؛ در جریان این حملات دهها تن از نیروهای عراقی شهید و زخمی شدند.

همزمان با این حملات، چند گروه از نیروهای بسیج مردمی عراق به دستور فرمانده هان میدانی به مناطق متشنج اعزام شده اند تا امنیت را به طور کامل در این محورها برقرار کنند و از عملیات عناصر تروریستی جلوگیری به عمل آورند.

از استان صلاح الدین خبر می رسد، گروهی از نیروهای ویژه بسیج مردمی در عملیاتی گسترده در منطقه «جزره ملالی» موفق شدند تعدادی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش را شناسایی کنند و به هلاکت برسانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی داعش در تلاش بودند به یک پایگاه نیروهای امنیتی حمله کنند که ناکام ماندند. نیروهای عراقی در پایگاه های تروریست ها، مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی را کشف و ضبط کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از حضور هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر داد و گفت: تروریست های زیادی در منطقه حضور دارند و در تلاش هستند در آستانه انتخابات به مراکز امنیتی حمله کنند و مردم را هم هدف قرار دهند.

**نقشه میدانی عراق**
**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

وی با بیان این که نیروهای عراقی برای برقراری آرامش و تامین امنیت انتخابات برنامه ریزی کردند، افزود: گروهی از نیروهای ویژه تیپ ۳۱۳ بسیج مردمی عراق هم به منطور کشف هسته های خاموش گروه تروریستی داعش به حومه شرقی شهر سامراء اعزام شده اند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی در محور شرقی شهر سامراء در تلاش هستند تروریست های مخفی شده را در مناطق «بنات الحسن، عرب محمد الداحی و طوبیه» شناسایی و دستگیر کنند؛ در حال حاضر، تروریست ها در این مناطق پایگاه هایی دارند و خطری برای امنیت منطقه هستند.

**نقشه میدانی شمال عراق**

از محور غربی استان کرکوک و مناطق هم مرز با استان صلاح الدین خبر می رسد، عملیات نیروهای تیپ ۵۱ بسیج مردمی برای شناسایی تروریست های داعش در مناطق «الخانوکه، نمل و الزویه» ادامه دارد. تاکنون چند پایگاه خالی از تروریست ها در این محورها شناسایی شده است.

از شهر کرکوک هم خبرها حاکیست، تحرکات تجزیه طلبان با همکاری عناصر تروریستی داعش برای ایجاد آشوب و بلوا ادامه دارد؛ روز گذشته یک انتحاری خود را در مقابل پایگاه نیروهای «عصائب اهل الحق» منفجر کرد.

گروهی از عناصر تروریستی داعش به چاه های نفتی و مناطق حومه «داقوق» حمله کردند و شماری از نیروهای امنیتی را به شهادت رساندند؛ تروریست ها درصدد هستند با حملات متعدد، نیروهای عراقی را از این محور عقب برانند.

به گزارش اخبار جهادی، گروه تروریستی داعش برای بر هم زدن امنیت انتخابات عراق راهبردهای مختلفی را در پیش گرفته و درصدد است با حملات خود توافق تهران – بغداد را برای انتقال نفت به چالش بکشد اما نیروهای عراقی برای برخورد جدی وارد میدان شده اند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.