اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قتل فجیع خلبان روس توسط القاعده/ روس‌ها خیلی زود انتقام گرفتند/ آمریکا: کار ما نبود+عکس

  • کد خبر : 13809
  • 15 بهمن 1396 - 12:11
قتل فجیع خلبان روس توسط القاعده/ روس‌ها خیلی زود انتقام گرفتند/ آمریکا: کار ما نبود+عکس

شب گذشته یک فروند جنگنده سوخو ۲۵ روسیه توسط تروریست‌های جبهه النصره در ادلب ساقط گردید. منابع رسانه ای وابسته به شبکه القاعده با انتشار تصاویری از سقوط یک هواپیمای روسی در آسمان استان ادلب سوریه خبر دادند لحظه هدف قرار گرفتن سوخو ۲۵ روسی توسط موشک دوش پرتاب تروریست‌ها بنابر این گزارش، هواپیمای ساقط شده از نوع “سوخو […]

شب گذشته یک فروند جنگنده سوخو ۲۵ روسیه توسط تروریست‌های جبهه النصره در ادلب ساقط گردید.

منابع رسانه ای وابسته به شبکه القاعده با انتشار تصاویری از سقوط یک هواپیمای روسی در آسمان استان ادلب سوریه خبر دادند

لحظه هدف قرار گرفتن سوخو ۲۵ روسی توسط موشک دوش پرتاب تروریست‌ها
بنابر این گزارش، هواپیمای ساقط شده از نوع “سوخو ۲۵” بوده و خلبان آن نیز که یک افسر روس بود پس از فرود سالم با چتر نجات به علت ضرب و شتم شدید توسط عناصر گروه های جبهه النصره و احرارالشام جان خود را از دست داده است.
جسد خلبان روسی که پس از اجکت کردن توسط تروریست‌ها کشته شد

رسانه های وابسته به القاعده اعلام کردند خلبان در اثر برخورد با زمین جان باخته این در حالی است که یک فایل صوتی از وی منتشر شده که با صدای رسا و بدون هر گونه مشکلی در حال اعلام موقعیت دقیق خود به مرکز فرماندهی در فرودگاه نظامی حمیمیم لاذقیه سوریه است.

جبهه النصره رسما مسئولیت ساقط کردن هواپیمای روسی را بر عهده گرفت

گروه جبهه النصره (هیئت تحریرالشام) با انتشار بیانیه ای رسمی مسئولیت ساقط کردن بمب افکن سوخو ۲۵ روسی را در آسمان استان ادلب سوریه بر عهده گرفت.

بنابر این گزارش، خبرگزاری رویترز بیانیه جبهه النصره را منتشر کرده که از قول سخنگوی این گروه اعلام شده نیروهای جبهه النصره با استفاده از سامانه های پدافند هوایی دوش پرتاب مدرن اقدام به ساقط کردن هواپیمای سوخو ۲۵ روسی کرده است.

 تحریرالشام مسئولیت ساقط کردن بمب افکن سوخو ۲۵ روسی را بر عهده گرفت

بمباران کوبنده ادلب توسط روس‌ها در پاسخ به سقوط سوخو ۲۵

با گذشت یک ساعت از سقوط هواپیمای سوخو ۲۵ روسی توسط القاعده در جنوب ادلب منابع میدانی از بمباران های کوبنده مراکز گروه های تروریستی در منطقه خبر داده اند.

بنابر این گزارش، ناوگان دریایی روسی مستقر در دریای مدیترانه با شلیک دستکم دو موشک بالستیک از نوع کالیبر اقدام به بمباران دقیق مراکز مشترک القاعده و معارضان سوری کرده اند.

بخش رسانه ای وزارت دفاع روسیه تصاویر جدیدی از بمباران مراکز تروریست‌ها منتشر کرده است

بنابر آمارهای اولیه تنها در یکی از این حملات ۳۰ تروریست جبهه النصره و فیلق الشام به هلاکت رسیده اند که در میان انها چند فرمانده میدانی نیز مشاهده می شود.

بیانیه وزارت دفاع روسیه از رایزنی سریع با مقامات ترکیه برای بازگرداندن پیکر خلبان هواپیمای سوخو ۲۵ ساقط شده در ادلب خبر داده است.

دستپاچگی آمریکا از سقوط بمب افکن روسی:کار ما نبود!

ساعتی پس از سقوط یک فروند هواپیمای بمب افکن سوخو ۲۵ روسی در آسمان استان ادلب سوریه وزارت جنگ آمریکا هرگونه دست داشتن در این ماجرا را بشدت رد کرد.

بنابر این گزارش، یک مقام مسئول در وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) در گفتگوی رسانه ای اعلام کرد موشکهای پدافند هوایی بکار رفته در این حمله را در اختیار گروه های تروریستی وهابی فعال در شمال سوریه قرار نداده است.

وی تاکید کرد که آمریکا نه تنها گروه های وابسته به خود را به سامانه های موشکی پدافند هوایی مجهز نساخته بلکه قصدی هم برای چنین کاری ندارد. این مقام آمریکایی تاکید کرد عملیات کشورش در خاک سوریه تنها منحصر به مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش می باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.