اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش سه روستا در مرز صلاح الدین را اشغال کرد

  • کد خبر : 8567
  • 04 خرداد 1396 - 23:41
داعش سه روستا در مرز صلاح الدین را اشغال کرد

یک منبع محلی در استان دیالی از استقرار مجدد عناصر داعش در روستاهایی در مرز استان صلاح الدین خبر داد و درباره این وضعیت خطرناک و تاثیر مستقیم آن بر مناطق آزادشده هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عدی خدران فرماندار عملیات شهر الخالص واقع در ۱۵ کیلومتری شمال بعقوبه امروز(پنجشنبه) گفت: گروه تروریستی […]

یک منبع محلی در استان دیالی از استقرار مجدد عناصر داعش در روستاهایی در مرز استان صلاح الدین خبر داد و درباره این وضعیت خطرناک و تاثیر مستقیم آن بر مناطق آزادشده هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عدی خدران فرماندار عملیات شهر الخالص واقع در ۱۵ کیلومتری شمال بعقوبه امروز(پنجشنبه) گفت: گروه تروریستی داعش بار دیگر عناصر مسلح خود را در روستاهای البوبکر، البوعواد و البوطراز نزدیک مرز صلاح الدین و واقع در مرزهای اداری منطقه العظیم، مستقر کرد.

به نوشته السومریه نیوز، وی افزود: این سه روستا تقریبا از سه سال پیش و پس از آزادسازی همچنان خالی از سکنه باقی مانده بود و این امر سبب شد تا داعش با سوء استفاده از این وضعیت، عناصر مسلح خود را بویژه آنهایی که اخیرا از منطقه مطیبیجه فرار کرده بودند، در آنجا مستقر کند.

فرماندارالخالص درباره خطر حضور داعش در این سه روستا که از موقعیت راهبردی برخوردارند، و تاثیر مستقیم آن بر دیگر روستاها و مناطق آزاد شده هشدار داد و خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به این وضعیت شد.

فرماندهی عملیات دجله در هفته های گذشته در یک عملیات نظامی گسترده در منطقه مطیبیجه در مرز دیالی و صلاح الدین، دهها تن از فرماندهان و عناصر مسلح داعش را به هلاکت رساندند.

منبع:العالم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.