اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای یمنی به ۳ کیلومتری مأرب رسیدند + فیلم

  • کد خبر : 23794
  • 24 اسفند 1399 - 23:37
نیروهای یمنی به ۳ کیلومتری مأرب رسیدند + فیلم
منابع یمنی گفتند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ۳ کیلومتری منطقه «العمران» در داخل شهر مأرب رسیده‌اند.

منابع یمنی گفتند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ۳ کیلومتری منطقه «العمران» در داخل شهر مأرب رسیده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی، شبکه المیادین امروز (یکشنبه) تصاویری از عملیات آزادسازی شهر مأرب از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن منتشر کرد و به نقل از منابع یمنی گفت که نیروها به سه کیلومتری منطقه «العمران» در شهر مأرب رسیده‌اند.

در همین راستا، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی بر سد مأرب تسلط آتش‌باری پیدا کرده‌اند، به طوریکه اغلب بخش‌های شمالی سد و تمامی بخش غربی به کنترل نیروهای دولت صنعاء در آمده است. طی درگیری‌هایی که به گفته منابع میدانی، تروریست‌های القاعده و شبه‌نظامیان سلفی نیز در کنار نیروهای ائتلاف سعودی حضور دارند.

منابع یمنی به شبکه المیادین گفتند که در سه هفته گذشته بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر مربع به کنترل نیروهای ارتش و انصارالله یمن در آمده و ۱۸۰۰ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی کشته و ۳۰۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. همچنین ۲۰۰ شبه نظامی نیز به اسارت درآمده‌اند.

همزمان تعدادی از فرماندهان حزب اخوانی الاصلاح نیز با دولت نجات ملی یمن تماس گرفته‌ و از آمادگی خود برای تسلیم شدنشان خبر داده‌اند.

یک منبع نظامی دیگر نیز گفت که عملیات آزادسازی مأرب تا نیل به هدف نهایی و آزادی این شهر ادامه خواهد داشت. او از تمامی شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی خواست تا فرصت عفو عمومی را مغتنم شمرده و پیش از پایان زمان آن، به «آغوش وطن» باز گردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=23794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.