اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

الحشد الشعبی: نیروهای آمریکایی نروند، طرح‌های تازه‌ای برای اخراج آنان داریم

  • کد خبر : 23483
  • 20 بهمن 1399 - 23:08
الحشد الشعبی: نیروهای آمریکایی نروند، طرح‌های تازه‌ای برای اخراج آنان داریم
معاون رئیس ستاد مشترک سازمان الحشد الشعبی گفت که نیروهای آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند و الحشد هم برای تحقق این مسئله، شهدای زیادی داده است.

معاون رئیس ستاد مشترک سازمان الحشد الشعبی گفت که نیروهای آمریکایی باید از خاک عراق اخراج شوند و الحشد هم برای تحقق این مسئله، شهدای زیادی داده است.

به گزارش اخبار جهادی، «ابوعلی البصری» معاون رئیس ستاد مشترک سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق بر اخراج نظامیان آمریکا از این کشور تأکید کرد.

پایگاه خبری المعلومه به نقل از البصری گزارش داد که مصوبه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق، در درجه نخست، تصمیم ملت این کشور است.

وی در عین حال تهدید کرد که اگر نیروهای آمریکایی به مصوبه پارلمان عراق توجهی نداشته باشند، الحشد هم طرح‌های تازه‌ای برای اخراج این نیروها خواهد داشت.

این مسئول الحشد خاطر نشان کرد، عراق شاهد مشکلاتی است و سیاستمداران این کشور نیز دیدگاههای مختلفی دارند، ولی بخش اعظمی از این افراد، حامی طرح اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور هستند.

وی در عین حال گفت که «منافع برخی از فراکسیون‌های سیاسی، حضور آمریکا در عراق را ایجاب می‌کند و به همین دلیل برای باقی ماندن نیروهای خارجی، برنامه‌ریزی می‌کنند».

البصری تصریح کرد، تصمیم الحشد الشعبی «واضح و ثابت بوده و مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از عراق است… همین مسئله باعث شد که الحشد برای مقابله با این نیروها، شهید بدهد».

این مسئول الحشد خاطر نشان کرد، اگر دولت جدید آمریکا، به حاکمیت عراق احترام بگذارد و نیروهای خود را خارج کند، قطعا معادله تغییر خواهد کرد.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=23483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.