اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازگشت آرامش به شمال استان حماه پس از ۳۶ ساعت درگیری سنگین و نفس‌گیر/ فرار تروریست‌ها با ۱۸۵ کشته و زخمی + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21553
  • 22 تیر 1398 - 3:03
بازگشت آرامش به شمال استان حماه پس از ۳۶ ساعت درگیری سنگین و نفس‌گیر/ فرار تروریست‌ها با ۱۸۵ کشته و زخمی + نقشه میدانی و عکس
نیروهای ارتش سوریه پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس‌گیر موفق شدند وضعیت میدانی را در شمال استان حماه تغییر دهند و تروریست‌ها را از شهرک حمامیات عقب برانند.

نیروهای ارتش سوریه پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس‌گیر موفق شدند وضعیت میدانی را در شمال استان حماه تغییر دهند و تروریست‌ها را از شهرک حمامیات عقب برانند.

 به گزارش اخبار جهادی، چهارشنبه شب، صدها تن از عناصر تروریستی حملات گسترده ای را پا پشتیبانی ارتش ترکیه علیه نیروهای ارتش سوریه در ارتفاع و شهرک «حمامیات» در شمال استان حماه انجام دادند.تروریست ها حملات را از محور غربی شهرک های کفرزیتا و تل ابوزید آغاز کردند و پس از چند ساعت درگیری سنگین، نیروهای سوری را عقب راندند و ارتفاع و شهرک حمامیات را به اشغال درآوردند.

به گفته منابع میدانی، شب گذشته، دو گروه از نیروهای ارتش سوریه عملیات معکوسی را با پشتیبانی جنگنده های سوری و روسی، یگان موشکی و توپخانه برای بازپس گیری ارتفاع و شهرک «حمامیات» علیه عناصر تروریستی انجام دادند.

نیروهای سوری در گام نخست، عملیات پاکسازی ارتفاع «حمامیات» را در دستور کار قرار دادند و پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند خطوط دفاعی تروریست ها را در هم بشکنند و در نهایت این ارتفاع را از اشغال خارج و به کنترل درآورند.

به گزارش اخبار جهادی، همزمان با پاکسازی ارتفاع «حمامیات»، گروهی دیگر از نیروهای ارتش سوریه ساعتی قبل و  پس از چند ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند تروریست ها را عقب برانند و شهرک حمامیات را بازپس بگیرند.

نیروهای سوری تا حدود زیادی مواضع خود را در ارتفاع و شهرک حمامیات تثبیت کرده اند و همزمان یگان های موشکی، توپخانه ای و جنگنده های سوری و روسی تجمع تروریست را در مناطق حومه به شدت هدف قرار می دهند.

نیروهای ارتش در ارتفاع و شهرک حمامیات در آماده باش کامل هستند تا به هر حمله ای واکنش قاطع نشان دهند؛ حدود ۷۰ تن از عناصر تروریستی نیز در جریان درگیری های ۲۴ ساعت گذشته کشته و  ۱۱۵ تن دیگر زخمی شده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در لیست کشته شدگان نام چند تن از عناصر تروریستی چند ملیتی دیده می شود؛ تروریست ها غیر سوری به هلاکت رسیده ملیت چچنی، ازبکی، چینی و… دارند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه در این محور خسارت های سنگینی به تجهیزات نظامی تروریست ها وارد کردند و تعدادی زیادی از تانک ها و خودروهای نظامی آنان را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.