اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات حملات سنگین تروریست ها به شمال غرب شهر حلب/ شهادت ۴ تن از نیروهای دفاع مردمی در حومه شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهراء + عکس و نقشه میدانی

  • کد خبر : 20883
  • 04 خرداد 1398 - 15:45
جزئیات حملات سنگین تروریست ها به شمال غرب شهر حلب/ شهادت ۴ تن از نیروهای دفاع مردمی در حومه شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهراء + عکس و نقشه میدانی
عناصر تروریستی حملات سنگینی را برای نفوذ به حومه شرقی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهراء انجام دادند و درگیری های سنگینی در این محور به وقع پیوست.

عناصر تروریستی حملات سنگینی را برای نفوذ به حومه شرقی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهراء انجام دادند و درگیری های سنگینی در این محور به وقع پیوست.

 به گزارش اخبار جهادی، از حومه شمال غرب شهر حلب خبر می‌رسد، گروهی از عناصر تروریستی حزب الاسلامی الترکستانی (همپیمان گروه تروریستی جبهه النصره) حملاتی را علیه نیروهای دفاع مردمی در حومه شرقی شهرک‌های شیعه نشین «نبل و الزهرا» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها حملات را از شهرک اشغالی «بیانون» علیه مواضع نیروهای دفاع مردمی در ورودی جنوبی روستای «معرسه الخان» در حومه شرقی شهرک‌های «نبل و الزهراء» ترتیب دادند.

یک منبع میدانی به جزئیات حملات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: نیروهای مردمی مستقر در ایستگاه‌های دفاعی به سرعت تحرکات تروریست‌ها را در این محور رصد کردند و برای دفع حملات وارد میدان شدند.

این منبع میدانی تصریح کرد: نیروهای دفاع مردمی پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل دفع و از نفوذ عناصر تروریستی جلوگیری کنند و بیش از ۱۲ تن از آنان را به هلاکت برسانند.

وی با بیان اینکه عناصر تروریستی با رها کردن اجساد همرزمان به سمت شهرک «بیانون» متواری شدند، گفت: در جریان درگیری‌ها و دفع حملات، ۴ تن از نیروهای دفاع مردمی به شهادت رسیدند.

به گفته این منبع میدانی، نام «علی علبه، مرتضی حسن حمزه، باسل رشید خلیل و نایف سلیمان شبلی» در لیست شهدا دیده می‌شود که با جانفشانی از نفوذ تروریست‌ها به حومه شرقی شهرک‌های شیعه نشین «نبل و الزهرا» جلوگیری کنند.

این منبع میدانی با بیان اینکه رزمندگان به شهادت رسیده به نام شهدای شب قدر شناخته شده‌اند، افزود: در حال حاضر آرامش در منطقه برقرار شده و نیروهای دفاع مردمی در آماده باش هستند تا به هرگونه حمله‌ای واکنش نشان دهند.

روستای «معرسته الخان» دروازه شرقی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهراء محسوب می‌شود و تروریست‌ها درصدد بودند این روستا را به اشغال دربیاورند تا ارتباط این دو شهرک را با شهرک‌های «حردتین، تل جبین، رتیان، باشکوی» و شهر «حلب» قطع کنند.

به گزارش اخبار جهادی، مناطق جنوبی شهرک‌های نبل والزهراء در اشغال تروریست‌های جبهه النصره است که به صورت متناوب با حملات خمپاره‌ای، مناطق مسکونی و تحت کنترل ارتش سوریه را هدف قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.