اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن ۳۰ تروریست و انهدام ۱۲ خودرو در ریف شمالی حماه

  • کد خبر : 20785
  • 31 اردیبهشت 1398 - 21:07
کشته شدن ۳۰ تروریست و انهدام ۱۲ خودرو در ریف شمالی حماه
درگیری سنگین عناصر مسلح و نیروهای ارتش سوریه در ریف شمالی حماه به کشته شدن ۳۰ تروریست و انهدام ۱۲ خودروی آنها منجر شد.

درگیری سنگین عناصر مسلح و نیروهای ارتش سوریه در ریف شمالی حماه به کشته شدن ۳۰ تروریست و انهدام ۱۲ خودروی آنها منجر شد.

به گزارش اخبار جهادی، عناصر مسلح مستقر در یک منطقه «عاری از سلاح» واقع در ریف شمالی حماه، به مواضع ارتش سوریه حمله کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این رابطه به نقل از یک منبع نظامی سوریه گزارش داد که «عناصر تروریستی وابسته به دو گروهک “جیش العزه” و”حراس الدین” صبح دیروز دوشنبه حمله شدیدی را علیه پایگاه‌های ارتش سوریه در محور الحمامیات در ریف شمالی حماه انجام داده بودند».

منبع مذکور که نخواست نامش فاش شود، افزود: «نیروهای ارتش سوریه نیز به این حمله تروریست‌ها واکنش سختی به مدت شش ساعت نشان دادند؛ به طوری که بیش از ۳۰ نفر از عناصر تروریستی کشته شدند».

منبع امنیتی ارتش سوریه گفت که «در این درگیری‌ شدید، ۱۲ خودروی تروریست‌ها که مجهز به دوشکا بودند، منهدم شدند».

وی افزود: «نیروهای ارتش سوریه که سه نفر از آنها هم کشته شدند، با توپ و راکت‌اندازها، خطوط امدادرسانی عناصر تروریستی را هدف قرار دادند».

منبع مذکور تاکید کرد: «این شدیدترین درگیری بود که بین ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در چند ماه اخیر به وقوع پیوسته است».

نیروهای سوری اخیرا شهرک‌ها و مناطقی مانند «قلعه المضیق و کفرنبوده» را که از مقرهای مهم ارتباطی گروههای تروریستی «جبهه النصره و جیش العزه» در حماه به شمار می‌رود، آزاد کرده‌اند.

ارتش سوریه هفته گذشته هم موفق شد بر شهرک‌های «الحویز، المهاجرین، الحمرا و فرودگاه الزارعی» واقع در ریف شمال غربی حماه تسلط پیدا کند.

به دنبال پیشروی ارتش سوریه در ریف غربی حماه، «ابو محمد الجولانی» سرکرده ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» از عناصر تروریستی خواست تا جلوی این پیشروی ارتش را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.