اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان دیاله/ آغاز عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی حیاط خلوت تروریست‌ها پس از ۱۶ سال + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20655
  • 25 اردیبهشت 1398 - 7:52
آخرین تحولات میدانی استان دیاله/ آغاز عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی حیاط خلوت تروریست‌ها پس از ۱۶ سال + نقشه میدانی و عکس
نیروهای عراقی عملیات گسترده ای را در حومه شمالی بخش المقدادیه برای پاکسازی مهم ترین پایگاه تروریست ها آغاز کردند.

نیروهای عراقی عملیات گسترده ای را در حومه شمالی بخش المقدادیه برای پاکسازی مهم ترین پایگاه تروریست ها آغاز کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، از منطقه الزور (حوض الزور) در حومه شمالی بخش المقدادیه (۴۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) در استان دیاله خبر می‌رسد، هسته‌های خاموش داعش همچنان به ایجاد ناامنی در مناطق مختلف دامن می‌زنند.همین مسئله باعث شده نیروهای عراقی برای نخستین بار عملیات را برای پاکسازی منطقه«الزور» از لوث وجود عناصر تروریستی داعش در دستور کار قرار دهند و تجهیزات نظامی سنگین را به این منطقه اعزام کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، منطقه «الزور» از سال ۲۰۰۳ به مکانی امن و مناسب برای رشد گروه‌های تروریستی تبدیل شده و عناصر تروریستی از این محور بارها مناطق حومه را هدف قرار داده‌اند.

آرشیو

در حال حاضر، نیروهای عراقی جست وجوی نقطه به نقطه را در منطقه «الزور» آغاز کردند و درصدد هستند عناصر تروریستی داعش را شناسایی و یایگاه ها، انبارهای سلاح و تونل‌های آنان را در این محور منهدم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی منطقه «الزور» پس از برقراری امنیت در منطقه «حوض الوقف» در شمال شرق بعقوبه آغاز شده است؛ «حوض الوقف» پایگاه رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در عراق بود.

از حومه منطقه خانقین در استان دیاله خبر می‌رسد، نیروهای بسیج مردمی و عشایر در محورهای مختلف مستقر شده‌اند و همین مسئله امنیت را به این منطقه بازگردانده و هسته‌های خاموش داعش را در موقعیت ضعف فرو برده است.

آرشیو

از ۲۰ کیلومتری جنوب شهر بعقوبه خبر می‌رسد، نیروهای گروه پنجم ارتش عراق عملیات گسترده‌ای را در مناطق «بهرز و کنعان» آغاز کردند و موفق شدند امنیت را به ۱۵ روستا در این محور بازگردانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای امنیتی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق یک عملیات ویژه را در حومه شهر بعقوبه انجام دادند و ۲ تن از عناصر سرشناس داعش که در عملیات‌های تروریستی نقش اصلی داشتند، دستگیر کردند.

به گزارش اخبار جهادی، گروهک تروریستی داعش پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین دور جدیدی از تلاش‌ها را برای جذب جوانان استان دیاله آغاز کرده و از طریق اتاق‌های فکر و تبلیغات رسانه‌ای به دنبال رسیدن به هدف هستند.

تحرکات گروهک تروریستی داعش برای عضوگیری مجدد از نسل جدید جوان استان دیاله باعث شده تا نیروهای عراقی عملیات وسیع اطلاعاتی را برای کشف و شناسایی اتاق‌های فکر تروریست‌های داعش شروع کنند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.