اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پژواک صدای آمریکا از حنجره یک نشریه ایرانی/ بازی جدید لیبرال‌ها با مردم ایران!+عکس

  • کد خبر : 20599
  • 21 اردیبهشت 1398 - 19:26
پژواک صدای آمریکا از حنجره یک نشریه ایرانی/ بازی جدید لیبرال‌ها با مردم ایران!+عکس

در حالی که کارشناسان نظامی و تحلیل‌گران سیاسی امکان وقوع جنگ نظامی ایران و آمریکا را نزدیک به صفر می دانند، نشریه صدا همصدا با تندروهای آمریکا از دوگانه صلح و جنگ رونمایی و این پازل را تکمیل کرد.  به گزارش اخبار جهادی، «دانیال صالحی» در یادداشتی با انتقاد از همصدایی یک نشریه متعلق به […]

در حالی که کارشناسان نظامی و تحلیل‌گران سیاسی امکان وقوع جنگ نظامی ایران و آمریکا را نزدیک به صفر می دانند، نشریه صدا همصدا با تندروهای آمریکا از دوگانه صلح و جنگ رونمایی و این پازل را تکمیل کرد.

 به گزارش اخبار جهادی، «دانیال صالحی» در یادداشتی با انتقاد از همصدایی یک نشریه متعلق به اصلاح‌طلبان با تندروهای آمریکایی، نوشت:

در حالی که کارشناسان نظامی و تحلیلگران سیاسی امکان وقوع جنگ نظامی ایران و آمریکا را نزدیک به صفر می دانند و حتی با موضع گیری های مقامات نظامی ایران، آمریکایی ها که تلاش می کردند تلویحا سایه تهدید نظامی را برای مذاکره بر سر مردم نگه دارند، مجبور شدند صراحتا و مکرر اعلام کنند که قصد جنگ با ایران را ندارند، حالا نشریه صدا همصدا با تندروهای آمریکا از دوگانه صلح و جنگ رونمایی و این پازل را تکمیل کرد.

راهبردی که به نظر می رسد بازی جدیدی را برای انحراف افکار عمومی آغاز کرده و اهداف نامبارکی را بر علیه مردم ایران و در جهت تضمین منافع آمریکایی ها دنبال می کند.

این راهبرد طبق اخبار موجود از مدتها قبل در جلسات اصلاح طلبان  طراحی شده و حالا آرام آرام رنگ و بوی علنی شدن به خود می گیرد.

تجربه مدیریت ۶ سال گذشته و رویگردانی مردم از مدعیان اصلاح طلبی، مدتهاست که سران این جریان را نگران کرده است.

حالا پس از شکست برجام و نیز تجربه مدیریت ناموفق در پروژه های کلانی  مثل سهمیه بندی بنزین، هدفمندی یارانه ها، ضعف در مدیریت بحران، فاجعه توزیع زیانبار سکه و ارز و حتی ناتوانی در توزیع سبد کالا، بحران مقبولیت را برای جریان اصلاحات که اصلی ترین حامی و عامل وضع موجود است بوجود آورده که می طلبد برای جبران این وضعیت بهانه های جدیدی را دست و پا کرد و چه بهانه ای موثرتر از نگران کردن مردم از “جنگ” برای بقای سیاسی و حفظ قدرت!

تکنیکی که در طول ۶ سال گذشته مکرر از سوی این جریان مورد استفاده قرار گرفته و البته تا حد زیادی کارایی خود را از دست داده است.

جریانی که می توانست صادقانه از مردم عذرخواهی نماید و از فرصت باقی مانده اش برای جبران مافات استفاده کند، با طراحی‌های اینچنینی نشان می دهد که قصد اصلاح ندارد.

در چنین شرایطی رسانه ها و تریبونهای انقلابی وظیفه دارند با ادبیات مستدل و متقن این نقشه شوم را نقش برآب نموده و مانع پسرفت مجدد و عقب ماندگی ایران شوند.

در کنار این روشنگری، دستگاههای اطلاعاتی نیز باید با کشف و شناساندن انگیزه این همنوایی ها، پرده از چهره برخی مدعیان اصلاح طلبی که در مسیر اهداف آمریکا تلاش می کنند، بردارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.