اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خسارت‌های یگان تک‌تیرانداز یمنی به مزدوران سعودی در یک ماه گذشته/ سناریوی جدید عربستان و امارات برای تشدید درگیری‌ها در یمن با حمایت از گروه‌های تروریستی و تکفیری + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18949
  • 27 بهمن 1397 - 22:38
خسارت‌های یگان تک‌تیرانداز یمنی به مزدوران سعودی در یک ماه گذشته/ سناریوی جدید عربستان و امارات برای تشدید درگیری‌ها در یمن با حمایت از گروه‌های تروریستی و تکفیری + نقشه میدانی

تک تیرندازان انصارالله یمن در یک ماه گذشته، در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی، صدها نظامی رژیم سعودی و مزدور وابسته به آن‌ها را کشته و زخمی کرده‌اند.  به گزارش اخبار جهادی، نیروهای تک تیرانداز انصارالله در یک ماه گذشته در کنار سایر رزمندگان، نقش مهمی را در جبهه‌های نبرد علیه مزدوران سعودی ایفا کردند […]

تک تیرندازان انصارالله یمن در یک ماه گذشته، در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی، صدها نظامی رژیم سعودی و مزدور وابسته به آن‌ها را کشته و زخمی کرده‌اند.

 به گزارش اخبار جهادی، نیروهای تک تیرانداز انصارالله در یک ماه گذشته در کنار سایر رزمندگان، نقش مهمی را در جبهه‌های نبرد علیه مزدوران سعودی ایفا کردند و تلفات سنگینی را در محورهای مختلف درگیری‌ها از آنان گرفته‌اند.براساس اطلاعات به دست آمده، تک تیراندازان مقاومت انصارالله در جبهه‌های مرزی از جمله استان‌های «نجران، عسیر و جیزان عربستان» و استان‌های «الجوف، صعده و حجه» نیز خسارت‌های سنگینی به نظامیان رژیم سعودی وارد آوردند.

به گفته منبع میدانی، حدود ۶۰ تن از نظامیان رژیم سعودی از جمله چند افسر بلند پایه در جریان عملیات یک ماه گذشته توسط تک تیراندازان انصارالله هدف قرار گرفتند و کشته و زخمی شدند.

عکس: اعلام الحربی

یگان‌های تک تیرانداز انصارالله در محورهای مختلف نبرد هم موفق شدند ۱۷ تن از مزدوران سودانی را کشته و زخمی کنند اما آمار دقیقی در خصوص تلفات سایر نیروهای مزدور آفریقایی و شورشی یمنی منتشر نشده است.

برخی گزارش‌های حاکیست، صدها تن از نیروهای مزدور چند ملیتی آفریقایی و عناصر شورشی توسط یگان‌های تک تیرانداز کشته و زخمی شدند؛ تک تیراندازان انصارالله با مهارت‌های منحصر به فرد در یک ماه گذشته توانستند ۱۵ خودروی نظامی مزدوران را هم منهدم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یگان تک تیرانداز یمنی از سلاح‌های مختلفی از جمله «قاصم، خاطف، اشتر، حاسم، ذوالفقار ۱، ذوالفقار ۲ و سرمد» استفاده می‌کنند که حدود ۵ کیلومتر بُرد دارند.

در مجموع واحد زرهی ارتش و مقاومت انصارالله در ۳۰ روز گذشته حدود ۹۱ مرتبه تجمع و مواضع مزدوران و نظامیان سعودی هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، واحد زرهی ارتش یمن ۵۱ مرتبه مواضع نظامیان و مزدوران سعودی را هدف قرار داده و واحد زرهی مقاومت انصارالله نیز ۴۰ مرتبه به تجمع نیروهای مزدور سعودی حمله کردند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله نیز در یک ماه گذشته نیز ۸ تانک، ۱۰ خودروی زرهی و ۱۷ خودروی نظامی نظامیان و مزدوران سعودی هدف قرار دادند و منهدم کردند.

همزمان با شکست‌های متوالی و پی درپی نیروهای مزدور و شورشی در محورهای مختلف، رژیم سعودی و امارات برنامه جدیدی را برای ضربه زدن به نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن تدارک دیده‌اند.

یک منبع میدانی  اعلام کرد: رژیم سعودی و امارت برای تغییر موازنه قدرت، حمایت از گروه‌های تروریستی را در دستور کار قرار داده‌اند و تجهیزات سنگین نظامی زیادی را به تروریست‌های القاعده تحویل دادند.

این منبع میدانی با بیان اینکه تجهیزات و سلاح‌های سنگین نظامی واگذار شده به القاعده ساخت آمریکا هستند، گفت: خودروهای نظامی، زرهی، نفریر، موشک‌های ضدزره، تله‌های انفجاری و انواع سلاح‌های سبک و سنگین از جمله امکاناتی به شمار می آیند که در اختیار تروریست‌ها قرار گرفته است.

عکس: اعلام الحربی

وی افزود: رژیم سعودی و امارات با پرداخت پول‌های هنگفت و قابل توجه شماری زیادی از تروریست‌های تکفیری را به یگان‌های نیروهای مزدور اضافه کرده است و در برخی از جبهه‌ها نیز عملیات مشترک انجام داده‌اند.

این منبع میدانی تصریح کرد: ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در ۴ سال گذشته پیروزی میدانی قابل توجه‌ای را به دست نیاورد و ناکام ماند و در مقابل نیروهای ارتش و انصارالله یمن با حداقل امکانات نظامی ابتکار عمل را به طور کامل در محورهای مختلف در دست گرفتند.

وی تاکید کرد: ائتلاف پیشتر نیز با دهها میلیار دلار سرمایه گذاری، از گروه‌های تروریستی القاعده و داعش در کشورهای عراق و سوریه حمایت مستقیم کرد و به نتیجه‌ای نرسید و حالا در مقابل رزمندگان پرتلاش انصارالله و نیروهای ارتش یمن نیز حرفی برای گفتن ندارد و سناریوی آنان قبل از شروع شدن محکوم به شکست است.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی در هفته‌های گذشته از سناریوی جدید ائتلاف به سرکردگی رژیم‌های سعودی و امارات آگاه شدند و با حملات غافلگیرانه و همچنین دفع حملات گروه تروریستی القاعده در مناطق مرکزی یمن موفق شدند مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی از جمله دهها خودروی نظامی را به غنیمت بگیرند یا منهدم کنند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.