اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان الجوف/ نقره داغ شدن مزدوران سعودی در بخش‌های «المصلوب، الخب و الشعف و المتون» + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18811
  • 19 بهمن 1397 - 2:24
آخرین تحولات میدانی استان الجوف/ نقره داغ شدن مزدوران سعودی در بخش‌های «المصلوب، الخب و الشعف و المتون» + نقشه میدانی

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله دو حمله بزرگ را علیه نیروهای مزدور چند ملیتی تحت حمایت رژیم سعودی انجام دادند. به گزارش اخبار جهادی، جدیدترین خبرها از استان الجوف یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله دو حمله بزرگ را علیه نیروهای مزدور چند ملیتی تحت حمایت رژیم سعودی انجام دادند. براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای […]

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله دو حمله بزرگ را علیه نیروهای مزدور چند ملیتی تحت حمایت رژیم سعودی انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی، جدیدترین خبرها از استان الجوف یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله دو حمله بزرگ را علیه نیروهای مزدور چند ملیتی تحت حمایت رژیم سعودی انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی را در مناطق «الحلو و الغرفه» در بخش «المصلوب» در جنوب استان الجوف هدف قرار دادند و در همان گام نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را درهم بشکنند.

به گفته منابع میدانی، دهها تن از مزدوران سعودی در جریان درگیری‌های سنگین در این محور کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی نیز به تجهیزات نظامی آنان در این مناطق وارد آمد.

از غرب بخش «خب و الشعف» در مرکز استان الجوف خبر می‌رسد، نیروهای یمنی عملیاتی را در منطقه «الیتمه» آغاز کردند و شماری از مزدوران سعوی را از پای درآوردند و تعداد دیگری را هم زخمی کردند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یگان مهندسی یمنی در مناطق «الخلیفین و صبرین» در غرب بخش «الخب و الشعف» در یک کمین دقیق توانستند کاروان مزدوران سعودی را در تله‌های انفجاری کارگذاشته شده گرفتار کنند.

۳ خودروی نظامی مزدوران سعودی در جریان این کمین منهدم و تمامی سرنشینان هم کشته و زخمی شدند؛ نیروهای یمنی در جریان یک عملیات در منطقه «الظهره» در غرب بخش «خب و الشعف» موفق شدند شماری از مزدوران سعودی را از پای درآورند.

نیروهای یمنی درصدد هستند با پاکسازی کامل حومه غربی بخش «خب و الشعف»، آرامش بیشتری را در مرکز استان الجوف برقرار کنند و امنیت جاده «الجوف – صعده» را در این محور تأمین کنند.

خبرها از منطقه «حام» در بخش «المتون» در جنوب استان الجوف حاکیست، دهها تن از مزدوران سعودی با پشتیبانی ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی حملات گسترده‌ای را علیه نیروهای یمنی انجام دادند.

نیروهای یمنی مستقر در ایستگاه‌های دفاعی در همان گام نخست متوجه تحرکات مزدوران سعودی شدند و پس از چند ساعت درگیری سنگین در نهایت موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شمار زیادی از مزدوران سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ سایر نیروهای مزدور هم پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه عقب نشینی کردند و متواری شدند.

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله با ادامه عملیات علیه مزدوران سعودی درصدد هستند امنیت مناطق تحت کنترل را در بخش‌های مرکزی، جنوبی و غربی استان الجوف از جمله جاده راهبردی «الجوف – صعده» تأمین کنند تا راه برای پیشروی‌های جدید باز شود.

به گزارش اخبار جهادی، استان الجوف در شمال یمن با استان نجران عربستان هم مرز است و بیش از ۷۵ درصد از مساحت این استان از جمله «صحرای الاجاشر، پایگاه الخنجر، المهاشمه و …» که اغلب بیابانی هستند در اشغال نیروهای مزدور سعودی است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.