اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

میدان‌داری انصارالله در جنوب عربستان/ جزئیات ضربات مهلک به ۷ منطقه تحت کنترل مزدوران سعودی در استان های عسیر و نجران + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18762
  • 14 بهمن 1397 - 12:57
میدان‌داری انصارالله در جنوب عربستان/ جزئیات ضربات مهلک به ۷ منطقه تحت کنترل مزدوران سعودی در استان های عسیر و نجران + نقشه میدانی

نیروهای مشترک یمنی موجود در جنوب عربستان، در حمله های جداگانه، ضربه سختی را به شورشیان وابسته به رژیم سعودی وارد کردند.  به گزارش اخبار جهادی، از جنوب عربستان خبر می‌رسد، رزمندگان مقاومت انصارالله یمن با پشتیبانی یگان توپخانه، عملیات وسیع و گسترده‌ای را علیه مزدوران چند ملیتی سعودی در جنوب استان عسیر آغاز کردند.براساس اطلاعات به […]

نیروهای مشترک یمنی موجود در جنوب عربستان، در حمله های جداگانه، ضربه سختی را به شورشیان وابسته به رژیم سعودی وارد کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، از جنوب عربستان خبر می‌رسد، رزمندگان مقاومت انصارالله یمن با پشتیبانی یگان توپخانه، عملیات وسیع و گسترده‌ای را علیه مزدوران چند ملیتی سعودی در جنوب استان عسیر آغاز کردند.براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای انصارالله در گام نخست این عملیات دقیق موفق شدند خطوط دفاعی مزدوران سعودی را در ارتفاعات و بلندی‌های حومه غربی منطقه «مجازه» درهم بشکنند و راه را برای پیشروی باز کنند.

رزمندگان مقاومت انصارالله در نهایت پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر توانستند مزدوران سعودی را از برخی مناطق عقب برانند و شماری از بلندهای حومه غربی منطقه «مجازه» را به سیطره خود دربیاورند.

به گزارش اخبار جهادی، شماری از مزدوان سعودی در جریان این عملیات اسیر شدند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی آنان هم به غنیمت درآمد؛ دهها تن از مزدوران در جریان درگیری‌ها در این محور کشته و زخمی شدند.

همزمان گروه دیگری از نیروهای مقاومت انصارالله، عملیات دیگری را علیه مواضع مزدوران سعودی در حومه گذرگاه مرزی «علب» انجام دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد آوردند؛ شماری از مزدوران در این عملیات کشته و زخمی شدند.

یگان‌های پهپادی انصارالله نیز در روزهای اخیر پس از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع مزدوران سعودی را چندین مرتبه در منطقه «ربوعه» در جنوب غرب استان عسیر عربستان هدف قرار دادند و ضربات مهلکی به آنان وارد کردند.

به گفته منابع میدانی، حملات گسترده توپخانه ای و پهپادی مقاومت انصارالله علیه مواضع مزدوران چند ملیتی سعودی در حومه شرقی کوه «وعوع» ادامه دارد که منجر به کشته و زخمی شدن شماری زیادی از آنان شده است.

به گزارش اخبار جهادی، استان راهبردی عسیر در جنوب عربسان با با استان صعده در شمال یمن هم مرز است؛ در حال حاضر، بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شرق این استان به کنترل نیروهای یمنی درآمده است.

از جنوب غرب استان نجران عربستان خبر می‌رسد، نیروهای یمنی عملیات جدید و غافلگیرانه ای را علیه مواضع مزدوران و نظامیان سعودی در منطقه «الرشاحه» آغاز کردند و مواضع آنان را به شدت هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی در ابتدای کار توانستند خطوط دفاعی مزدوران سعودی را در منطقه باز کنند و پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته موفق شدند شماری از آنان را در این محور کشته و زخمی کنند.

رزمندگان یمنی در جریان یک کمین دقیق در این محور نیز توانستند تعداد دیگری از مزدوران را از پای دربیاورند و زخمی کنند؛ در لیست کشته شدگان نام یک از فرماندهان میدانی دیده می‌شود.

به گزارش اخبار جهادی، منطقه «الصوح» نیز محور دیگری به شمار می‌آید که نیروهای یمنی در یک عملیات دقیق موفق شدند خسارت‌های سنگینی را به تجهیزات نظامی مزدوران سعودی وارد کنند.

به گفته منابع میدانی، یگان توپخانه نیروهای یمنی نیز پس از دریافت اطلاعات کامل، مواضع و تجمع مزدوران سعودی را به شدت در منطقه «المناره» هدف قرار داد؛ در این حملات هم شماری از نیروهای مزدور سعودی کشته و زخمی شدند.

رزمندگان یمنی درصدد هستند دامنه نفوذ و سیطره خو را بر مناطق جنوبی و جنوب غربی استان نجران افزایش دهند تا فشار بر رژیم سعودی چند برابر شود و امنیت استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) تأمین گردد.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.