اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی جنوب عربستان/ دفع حملات سنگین مزدوران سعودی در جنوب شرق جیزان و جنوب غرب استان عسیر + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18646
  • 01 بهمن 1397 - 14:43
آخرین تحولات میدانی جنوب عربستان/ دفع حملات سنگین مزدوران سعودی در جنوب شرق جیزان و جنوب غرب استان عسیر + نقشه میدانی

شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها در درگیری با رزمندگان یمنی در جنوب عربستان، کشته و زخمی شدند.  به گزارش اخبار جهادی، دهها تن از مزدوران چند ملیتی سعودی، عملیات گسترده و وسیعی را علیه مواضع نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله یمن در جنوب شرق استان جیزان […]

شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها در درگیری با رزمندگان یمنی در جنوب عربستان، کشته و زخمی شدند.

 به گزارش اخبار جهادی، دهها تن از مزدوران چند ملیتی سعودی، عملیات گسترده و وسیعی را علیه مواضع نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله یمن در جنوب شرق استان جیزان عربستان انجام دادند.براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات مزدوران سعودی با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگردهای عربستانی انجام شد و مواضع نیروهای یمنی در مناطق «الصیاد و الصافیه» هدف قرار گرفته شد.

یک منبع میدانی اعلام کرد: نیروهای یمنی با وجود حملات سنگین هوایی و زمینی مزدوران سعودی از منطقه عقب نشینی نکردند و در مواضع دفاعی خود مقاومت کردند.

آرشیو

این منبع میدانی گفت: نیروهای ارتش و انصارالله یمن پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات مزدوران سعودی را به طور کامل در مناطق «الصیاد و الصافیه» در جنوب شرق استان جیزان عربستان دفع کنند.

از حومه کوه «ام بی سی» در جنوب شرق استان جیزان خبر می‌رسد، شماری از تک تیراندازان انصارالله در یک عملیات دقیق موفق شدند ۵ تن از نظامیان عربستانی را هدف قرار دهند و از پای دربیاوردند.

به گفته منابع میدانی، همزمان یگان توپخانه نیروهای یمنی مواضع مزدوران و نظامیان رژیم سعودی را در این منطقه هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به نیروها و تجهیزات نظامی آنان وارد آوردند.

استان جیزان در جنوب عربستان واقع شده و دروازه شمالی برای ورود به استان‌های «صعده و حجه» به شمار می‌آید؛ بخش‌هایی از جنوب شرق این استان در کنترل نیروهای یمنی است.

به گزارش اخبار جهادی، رژیم سعودی درصدد است با حمایت گسترده از مزدوران چند ملیتی دوباره مناطق اشغالی را در جنوب شرق استان حیزان به کنترل دربیاورد و به استان صعده یمن نفوذ کند اما تاکنون ناکام مانده است.

از جنوب غرب استان عسیر عربستان خبر می‌رسد، دهها تن از مزدوران سعودی حمله گسترده‌ای را در محور غربی منطقه «الربوعه» انجام دادند اما نیروهای یمنی پس از درگیری‌های سنگین توانستند حملات را به طور کامل دفع کنند.

آرشیو

اگر نیروهای یمنی محور شرقی منطقه راهبردی الربوعه را در جنوب غرب استان عسیر به طور کامل به کنترل دربیاورند، فشار را بر نظامیان و مزدوران سعودی در گذرگاه مرزی «علب» و مناطق جنوبی چند برابر و آنان را از محور شمال غرب محاصره می‌کنند.

به گزارش اخبار جهادی، مزدوران سعودی از سمت گذرگاه مرزی «علب» به شمال استان صعده یمن نفوذ کرده اند و بخش‌هایی از مناطق «مندیه، الشعر، مریصغه، غره و…» را به اشغال دربیاورند.

استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با استان صعده (مهمترین و اصلی ترین پایگاه انصارالله) است بخش‌هایی از جنوب غرب وجنوب شرق استان عسیر در چهار سال گذشته به کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن درامده است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.