اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی: پیش‌بینی‌های لازم درباره تهدیدات ریزپرنده‌ها انجام شده است

  • کد خبر : 18178
  • 03 دی 1397 - 19:31
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی: پیش‌بینی‌های لازم درباره تهدیدات ریزپرنده‌ها انجام شده است

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: ریزپرنده‌ها یکی از تهدیدات نوین است که فرودگاه‌ها با آن روبرو هستند، اگر چه این ماموریت با ما نیست اما پیش بینی‌های لازم به خوبی انجام شده است. به گزارش اخبار جهادی، سردار صفرعلی موسوی، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست خبری که عصر امروز (دوشنبه […]

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: ریزپرنده‌ها یکی از تهدیدات نوین است که فرودگاه‌ها با آن روبرو هستند، اگر چه این ماموریت با ما نیست اما پیش بینی‌های لازم به خوبی انجام شده است.

به گزارش اخبار جهادی، سردار صفرعلی موسوی، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست خبری که عصر امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) به مناسبت سی و چهارمین سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد گفت: امام‌خمینی این ماموریت را برعهده ما گذشت و سپاه توانست چندین مورد هواپیما ربایی را در دهه ۶۰ خنثی کند.

وی با بیان اینکه برقراری امنیت در صنعت هوایی یکی از دستاوردهای ما در این دوره فعالیت بوده است، ادامه داد: ما در دو بخش زمین و آسمان فعالیت داریم و توانسته‌ایم در بخش پیشگیری به خوبی عمل کنیم.

فرمانده حفاظت هواپیمایی سپاه با تاکید بر اینکه سالانه ۵۰ میلیون مسافر از خطوط هوایی استفاده می‌کنند، افزود: سپاه حفاظت به خوبی توانسته امنیت خطوط هوایی را تامین کند. این در حالی است که کویت این ماموریت را به انگلیس واگذار کرده و در عربستان این ماموریت برعهده رژیم صهیونیستی است.

موسوی تصریح کرد: ما توانسته‌ایم در ۶۷  فرودگاه و ۱۵ شرکت هوایی که حضور یابیم و با حفظ کرامت انسانی امنیت را به بهترین شکل برقرار کنیم.

وی درباره تهدیدات ریز پرنده‌ها در فرودگاه‌های انگلیس و بررسی احتمال این اتفاق در فرودگاه‌های کشورمان گفت: ریزپرنده‌ها یکی از تهدیدات نوین است که فرودگاه‌ها با آن روبرو هستند، اگر چه این ماموریت با ما نیست اما پیش بینی‌های لازم به خوبی انجام شده است. براساس اطلاعات بین المللی، ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌های جهان را دارد و ما ارتباط بسیار خوبی با قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش و دیگر سازمان‌ها داریم.

سردار موسوی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون گروه‌های تروریستی مانند داعش نیت سویی برای مختل کردن امنیت هواپیمای ایران داشته‌اند یا خیر؟ ادامه داد: امروز داعش یک تهدید کلی برای تمام کشورهاست اما تاکنون آنها نتوانسته‌اند هیچ گونه اقدام علیه هواپیمایی کشور ما داشته باشند.

وی درباره برگزاری رزمایش از سوی سازمان حفاظت هواپیمایی اضافه کرد: سپاه حفاظت هم مانند سایر نیروهای مسلح رزمایش های را برای مقابله با تهدیدات احتمالی انجام می دهد و برای مقابله با تهدیدات کاملا آماده است.

سردار موسوی احترام به مردم و حفظ شان آنها را برای مردم یکی از اولویت‌های سپاه حفاظت دانست و تصریح کرد: سپاه حفاظت آمادگی برای ارائه آموزش به سایر کشور‌ها دارد و تاکنون به چند کشور این آموزش ارائه شده اما به دلیل قراردادی که با آنها داریم نمی توانیم نام آنها را اعلام کنیم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، امنیت هواپیمایی کشوری را بسیار مناسب دانست و گفت: ما به خوبی توانسته‌ایم امنیت هواپیمایی کشوری را تامین کنیم این در حالی است که رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت مسافران از تانک و نفربر در فرودگاه‌ها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهارداشت: با وجود تحریم‌ها ما توانسته‌ایم تجهیزات مورد نیاز را در داخل کشور تولید کنیم و این از برکات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.