اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه حملات دومینوار گروه های تروریستی در شمال سوریه؛ شهادت ۱۸ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان دفع حملات در شمال استان حماه + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18145
  • 02 دی 1397 - 23:28
ادامه حملات دومینوار گروه های تروریستی در شمال سوریه؛ شهادت ۱۸ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان دفع حملات در شمال استان حماه + نقشه میدانی

نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری‌های سنگین در شمال استان حماه موفق به دفع حملات تروریست‌ها شدند.  به گزارش اخبار جهادی،خبرها از مناطق شمالی سوریه به ویژه استان حماه حاکیست، حملات عناصر تروریستی علیه نیروهای ارتش همچنان ادامه دارد و آتش بس در این محورها به صورت متوالی نقض می شود.یک منبع میدانی از حمله دوباره عناصر تروریستی به […]

نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری‌های سنگین در شمال استان حماه موفق به دفع حملات تروریست‌ها شدند.

 به گزارش اخبار جهادی،خبرها از مناطق شمالی سوریه به ویژه استان حماه حاکیست، حملات عناصر تروریستی علیه نیروهای ارتش همچنان ادامه دارد و آتش بس در این محورها به صورت متوالی نقض می شود.یک منبع میدانی از حمله دوباره عناصر تروریستی به مواضع نیروهای سوری در شمال استان حماه خبر داد و گفت: تروریست ها، حملات گسترده ای را علیه نیروهای ارتش سوریه در شهرک «الجید» انجام دادند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای سوری موفق شدند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند، افزود: نیروهای ارتش در یک کمین دقیق در این محور توانستند ۸ تن از تروریست ها را اسیر کنند و حملات آنان را ناکام بگذارند.

وی به حمله دهها تن از تروریست های هیات تحریر الشام (جبهه النصره) به نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرک «المصاصنه» در شمال استان حماه اشاره کرد و گفت: تروریست ها از شرایط بد آب و هوایی در این محور استفاده کردند و به ایستگاه های دفاعی نیروهای سوری هجوم آوردند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای ارتش سوریه پس از ۵ ساعت درگیری سنگین با عقب راندن تروریست ها موفق شدند حملات را در حومه شهرک دفع کنند؛ ۵۵ تن از تروریست ها در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند.

وی از منهدم شدن دو خودروی مجهز به دوشکا تروریست ها در این محور خبر داد و گفت: سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین مجبور شدند از منطقه عقب نشینی کنند.

به گزارش اخبار جهادی، حدود ۱۸ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان دفع حملات در این محور به شهادت رسیدند اما در نهایت این تروریست ها بودند که با تلفات بالا و ضربات مهلک از منطقه متواری شدند.

به گفته منابع میدانی، یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه در پاسخ به این حملات، مواضع تروریست ها را در شهرک های «البویضه، لحایا، لطمانه، کفرزیتا، معرکبه، الزکاه، الاربعین، لطمین و…» به شدت هدف قرار داد و  خسارت های سنگینی به آنان وارد آورد.

از حومه شهر راهبردی «کنسبا» در شمال شرق استان لاذقیه خبر می رسد، تروریست ها حملات گسترده ای را علیه ایستگاه های دفاعی نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی منطقه «جب الاحمر» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری در اقدامی به موقع موفق شدند حملات تروریست ها را در این محور به طور کامل دفع کنند؛ حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، اکثریت تروریست های مستقر در حومه شمال شرق استان لاذقیه جزء گروه تروریستی «حزب الترکستانی» هستند که با تروریست های هیات تحریرالشام (جبهه النصره) ارتباط مستحکمی دارند.

از جنوب غرب استان ادلب خبر می رسد، گروهی  ناشناس موفق شدند ابراهیم العدوی ملقب به ابوموسی از سرکرده ای  ارشد نظامی گروه تروریستی حراس الدین که  ملیت عربستانی داشت را در روستای سفوهن در منطقه جبل زاویه به هلاکت برسانند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.