اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

غارتگری گروه‌های تروریستی در عفرین صدای آنکارا را هم درآورد/ آغاز عملیات نیروهای ارتش ترکیه علیه متحد پیشین برای جلوگیری از قیام مردم+ نقشه میدانی

  • کد خبر : 17838
  • 06 آذر 1397 - 14:09
غارتگری گروه‌های تروریستی در عفرین صدای آنکارا را هم درآورد/ آغاز عملیات نیروهای ارتش ترکیه علیه متحد پیشین برای جلوگیری از قیام مردم+ نقشه میدانی

فساد و درگیری در شهر عفرین به حدی تشدید شده که نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی ارتش آزاد عملیات گسترده و وسیعی را علیه تروریست های موسوم به سپر فرات آغاز کرده اند. به گزارش اخبار جهادی، اواخر اسفندماه سال گذشته نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات پس از ۷۰ روز درگیری سنگین در […]

فساد و درگیری در شهر عفرین به حدی تشدید شده که نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی ارتش آزاد عملیات گسترده و وسیعی را علیه تروریست های موسوم به سپر فرات آغاز کرده اند.

به گزارش اخبار جهادی، اواخر اسفندماه سال گذشته نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات پس از ۷۰ روز درگیری سنگین در شمال غرب استان حلب توانستند منطقه و شهرعفرین را به اشغال دربیاورند.

در همان روزهای نخست اشغال عفرین، عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات در مناطق مختلف شهر مستقر شدند تا کنترل اوضاع را به طور کامل در دست گیرند اما دیری نپاید که اختلاف میان گروهک های تروریستی آغاز شد.

غارت شهر موضوعی بود که گروهک های تروریستی نمی توانستند به سادگی از آن بگذرند و دعوا بر سر اموال مردم و غنایم به دست آمده خیلی زود میان تروریست ها بالا گرفت تا جایی که بر روی یکدیگر آتش گشودند.

به گزارش اخبار جهادی،درگیری میان گروهک های تروریستی فقط بر سر برده گرفتن زنان و دختران شهر عفرین نبود و تروریست ها حتی به خاطر چند کالای خانگی هم با یکدیگر درگیری شدند که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از آنان شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، روند درگیری میان عناصر تروریستی در هفته ها و روزهای گذشته تشدید شده و همین مسئله خسارت های سنگینی را هم به ساکنان شهر عفرین وارد کردند و شماری از اهالی جان باختند و زخمی شدند.

به گفته منابع میدانی، فساد و فحشا، توزیع مواد مخدر، گروگانگیری، ربودن زنان، دختران و کودکان، سرقت اموال مردم توسط تروریست ها تا جایی افزایش یافته که وضعیت در منطقه عفرین غیر قابل کنترل شده و همسن مسئله باعث شده تا نیروهای ارتش ترکیه درصدد بهبود شرایط برآیند.

گزارش ها حاکیست، گروهک های تروریستی «الحمزه و العمشات» به بهانه بازرسی وارد خانه های مردم می شوند و طلاها و اشیای قیمتی ساکنان را سرقت می کنند و هرگونه اعتراضی را با شلیک مستقیم گلوله پاسخ می دهند.

فساد و درگیری در شهر عفرین به حدی تشدید شده که نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی ارتش آزاد عملیات گسترده و وسیعی را علیه تروریست های موسوم به سپر فرات آغاز کرده اند تا روند به حالت عادی بازگردد.

به گزارش اخبار جهادی، درگیری نیروهای ارتش ترکیه و تروریست های ارتش آزاد با تروریست های موسوم به سپر فرات در خیابان «فیلات» در مرکز شهر عفرین به اوج رسیده و دهها تن از طرفین در این منطقه کشته و زخمی شده اند.

براساس اخبار به دست آمده، نیروهای ارتش ترکیه و تروریست های ارتش آزاد، تمام راه های موصلاتی و منتهی به شهر عفرین را مسدود کرده اند تا مانع از فرار تروریست های موسوم به سپر فرات شوند؛ ساکنان مناطق هم در خانه های خود پناه گرفته اند تا از درگیری ها در امان بمانند.

خبرها حاکیست، یگان موشکی ارتش ترکیه هم مواضع و تجمع گروهک تروریستی «شهداء الشرقیه» را در یکی از ساختمان های مرکزی شهر هدف قرار دادند؛ ۱۵ تن از تروریست ها در جریان این حملات کشته شدند.

عناصر تروریستی «اسود الشرقیه، الحمزه، اسود شمال و…» بیشترین سهم را در ایجاد ناامنی، فساد و غارت اموال مردم داشته اند؛ این گروهک های تروریستی در شهرهای جرابلس و الباب در شمال شرق استان حلب عامل اصلی فساد هستند.

همین مسئله معضلی برای نیروهای اشغالگر ارتش ترکیه در مناطق شمالی استان حلب شده و آنکارا در هراس است که موج نارضایتی ها، مردم منطقه عفرین را علیه آنان به خیابان ها بکشاند چرا که تمامی مشکلات امروز نتیجه اشغالگری سیاست های دولت ترکیه است.

به گزارش اخبار جهادی، هم پیمان شدن تروریست های موسوم به سپر فرات از جمله «شهداء الشرقیه» با گروه تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره) هم عامل دیگر عملیات نیروهای ارتش ترکیه محسوب می شود چرا که این همکاری ها منجر به کاهش نفوذ ترکیه در منطقه عفرین شده است.
انتهای پیام/
منبع: مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.