اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سانا: تروریست‌ها از سلاح شیمیایی در حلب سوریه استفاده کردند

  • کد خبر : 17796
  • 04 آذر 1397 - 11:36
سانا: تروریست‌ها از سلاح شیمیایی در حلب سوریه استفاده کردند

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که تروریست‌ها در حمله به برخی از محله‌های شهر حلب از خمپاره‌های حاوی گاز کلر استفاده کرده‌اند. به گزارش اخبار جهادی، رسانه‌ها شامگاه شنبه خبر دادند که تروریست‌ها در استان حلب سوریه از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده‌اند. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که تروریست‌ها در این استان اقدام به […]

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که تروریست‌ها در حمله به برخی از محله‌های شهر حلب از خمپاره‌های حاوی گاز کلر استفاده کرده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی، رسانه‌ها شامگاه شنبه خبر دادند که تروریست‌ها در استان حلب سوریه از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده‌اند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که تروریست‌ها در این استان اقدام به شلیک خمپاره‌های حاوی گاز سمی کلر به محله‌های «شارع النیل» و «الخالدیه» کرده‌اند که بر اثر این حملات تا لحظه تنظیم خبر، ۲۸ غیر نظامی بر اثر استنشاق این گاز مصدوم شده‌اند.

شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه نیز به نقل از خبرنگار مستقر خود در سوریه وقوع این حمله را تأیید کرد.

تروریست‌ها پیشتر در خان‌شیخون و دومای غوطه دمشق به کرات از سلاح‌های ممنوعه و شیمیایی علیه غیر نظامیان استفاده کردند تا از این طریق غرب را به حمله نظامی علیه دولت سوریه تحریک کنند که در حمله اول (سال ۲۰۱۳) دمشق مجبور شد برای تنویر جامعه جهانی و رد ادعاهای غرب، داوطلبانه تسلیحات شیمیایی خود را با نظارت آمریکا و روسیه منهدم کند.

در حمله به خان شیخون نیز که ده‌ها غیر نظامی، قربانی سناریوی شیمیایی تروریست‌ها شدند، آمریکا به بهانه اینکه دمشق مسئول این حمله بوده و از خطوط قرمز عبور کرده، به پایگاه نظامی الشعیرات واقع در مرکز سوریه حملات موشکی کرد.

در سومین سناریو شیمیایی تروریست‌ها که به هنگام عملیات پاکسازی غوطه شرقی صورت گرفت، عناصر مسوم به «کلاه‌سفیدها» با طرح و اجرای این سناریو در شهر دوما، باعث شدند که آمریکا، فرانسه و انگلیس مشترکا به برخی از مراکز نظامی و تحقیقاتی سوریه حمله موشکی انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.