اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات علیه عناصر مخفی داعش در استان کربلا تا مناطق مرزی نجف/ جزئیات تشکیل کمربند دفاعی دقیق برای تامین امنیت زائرین اربعین حسینی +عکس و نقشه میدانی

  • کد خبر : 17209
  • 26 مهر 1397 - 15:53
عملیات علیه عناصر مخفی داعش در استان کربلا تا مناطق مرزی نجف/ جزئیات تشکیل کمربند دفاعی دقیق برای تامین امنیت زائرین اربعین حسینی +عکس و نقشه میدانی

رزمندگان عراقی به منظور حمایت از زائران حسینی به مناطق غربی و جنوب غربی استان کربلا اعزام شدند. به گزارش اخبار جهادی،گروهی از نیروهای ویژه عراقی در یک عملیات دقیق موفق شدند چند گروه از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را در صحرای کربلا (غرب، جنوب غرب و جنوب استان کربلا) و صحرای استان نجف (شمال غرب، غرب، جنوب […]

رزمندگان عراقی به منظور حمایت از زائران حسینی به مناطق غربی و جنوب غربی استان کربلا اعزام شدند.

به گزارش اخبار جهادی،گروهی از نیروهای ویژه عراقی در یک عملیات دقیق موفق شدند چند گروه از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را در صحرای کربلا (غرب، جنوب غرب و جنوب استان کربلا) و صحرای استان نجف (شمال غرب، غرب، جنوب غرب و جنوب استان نجف) رصد و شناسایی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای تیپ ۱۳ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات کامل از نیروهای ویژه با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی ارتش عراق وارد عمل شدند و عملیات جست وجوی منطقه به منطقه را در این محورها آغاز کردند.

نیروهای بسیج مردمی در مرحله نخست عملیات موفق شدند تعداد زیادی از تونل ها، مقرها و تجهیزات نظامی تروریست های داعش را در منطقه کشف و  منهدم کنند؛ در حال حاضر، نیروهای عراقی در منطقه مستقر هستند.

به گفته منابع میدانی، عملیات رزمندگان بسیج مردمی عراق در مرحله نخست از محور غربی و جنوبی استان کربلا تا مناطق مرزی استان نجف صورت می گیرد؛ چند گروه از نیروهای امنیتی مسئولیت پشتیبانی از نیروهای تیپ ۱۳ بسیج مردمی را در این محور برعهده دارند.

نیروهای امنیتی عراق با نصب دهها دوربین شناسایی و برج مراقبت، تمامی تحرکات را در مناطق غربی و جنوبی استان کربلا به صورت دقیق رصد می کنند و همین مسئله اشراف آنان را در منطقه چند برابر کرده است.

گفته شده نیروهای عراقی در تلاش هستد با پاکسازی مناطق آلوده، یک کمربندی امنیتی قوی برای استان کربلا ایجاد کنند تا در اربعین حسینی مشکلی برای زائرین به وجود نیاید و امنیت دهها کیلومتر دورتر از شهر کربلا به طور کامل برقرار شود.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای بسیج مردمی در دو سال گذشته یک حفره را به طول ۱۰۵ کیلومتر از محور جنوب غرب استان کربلا تا حومه شهر نجف ایجاد کردند و از نفوذ هسته های خاموش داعش ممانعت کردند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در استان های کربلا و نجف اندیشیده شده و تعداد زیادی دوربین حرارتی و برج مراقبت دیگر در مناطق مختلف نصب می شود تا از نفوذ عناصر مخفی داعش جلوگیری شود.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.