اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سپاه امروز رسما نسل جدید از موشک‌های قیام را عملیاتی کرد + عکس

  • کد خبر : 16969
  • 09 مهر 1397 - 18:44
سپاه امروز رسما نسل جدید از موشک‌های قیام را عملیاتی کرد + عکس

سپاه پاسداران در عملیات موشکی امروز علیه تروریست‌ها، از نسل جدید موشک قیام استفاده کرده است. به گزارش اخبار جهادی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز دوشنبه با ۶ فروند موشک بالستیک و ۷ فروند پهپاد رزمی، مواضع و مقرهای تروریست‌ها را در شرق فرات در خاک سوریه هدف قرار داد و تعداد زیادی از […]

سپاه پاسداران در عملیات موشکی امروز علیه تروریست‌ها، از نسل جدید موشک قیام استفاده کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز دوشنبه با ۶ فروند موشک بالستیک و ۷ فروند پهپاد رزمی، مواضع و مقرهای تروریست‌ها را در شرق فرات در خاک سوریه هدف قرار داد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

سپاه پاسداران اعلام کرده که این عملیات، در پی جنایت تروریست‌ها در حمله مسلحانه به مردم و نیروهای رژه‌رونده در جریان رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه گذشته بوده است.

در این عملیات سپاه پاسداران از ۴ فروند موشک بالستیک ذوالفقار و ۲ فروند موشک بالستیک قیام استفاده کرده است. علاوه بر این، سپاه پاسداران اعلام کرده که در این عملیات غیر از عملیات موشکی، ۷ فروند پهپاد رزمی سپاه نیز مواضع تروریست‌ها را با بمب هدف قرار داده‌اند.


یکی از موشک‌های شلیک شده قیام – به سر جنگی دقت کنید

طبق تصاویری که منتشر شده، واضح است که سپاه پاسداران از نسل جدید موشک قیام که سر جنگی جدا شونده و با قابلیت هدایت پایانی مسیر، بهره برده است. این به معنای آن است که سپاه پاسداران موشک‌های قیام را ارتقا داده و از این پس، موشک‌های قیام می توانند تا لحظه اصابت به هدف هدایت شوند.

موشک قیام، اولین موشک بدون باله ایران است که از سوخت مایع بهره برده و ۸۰۰ کیلومتر برد دارد.

البته در روزهای اخیر هم مستندی درباره توان موشکی کشور از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده بود که در آن هم تعدادی موشک قیام به نمایش درآمده بود که نشان می‌داد، سپاه سر جنگی این موشک‌ها را ارتقا داده به سر جنگی جداشونده با قابلیت هدایت پایانی مسیر، مجهز کرده است.

در ذیل، لحظه شلیک موشک‌های قیام را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.