اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

واکنش امارات به سومین حمله پهپادی یمن؛ تکذیب دفتر دبی و سکوت سازمان هواپیمایی

  • کد خبر : 16919
  • 08 مهر 1397 - 19:54
واکنش امارات به سومین حمله پهپادی یمن؛ تکذیب دفتر دبی و سکوت سازمان هواپیمایی

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در امارت دبی خبر حمله پهپادی یمن به فرودگاه بین‌المللی این امارت را به نقل از سازمان هواپیمایی امارات تکذیب کرد، اما این سازمان هنوز واکنشی در این خصوص نشان نداده است. به گزارش اخبار جهادی، «دفتر اطلاع‌رسانی» دولت در امارت «دبی»، اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص حمله پهپادی […]

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در امارت دبی خبر حمله پهپادی یمن به فرودگاه بین‌المللی این امارت را به نقل از سازمان هواپیمایی امارات تکذیب کرد، اما این سازمان هنوز واکنشی در این خصوص نشان نداده است.

به گزارش اخبار جهادی، «دفتر اطلاع‌رسانی» دولت در امارت «دبی»، اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص حمله پهپادی به فرودگاه دبی صحت ندارد.

این دفتر دولتی، این خبر را به نقل از «سازمان هواپیمایی امارات» نقل کرد اما این سازمان تا این لحظه (انتشار خبر) در وبسایت یا صفحه توییتر خود هیچ واکنشی به خبر حمله پهپادی یمن نشان نداده و این خبر را تکذیب نکرده است.

دفتر دولت در دبی در توییتر نوشت: «سازمان هواپیمایی غیرنظامی (امارات) اعلام کرد که تردد هوایی در کشور به شکل عادی و روتین در جریان است و آنچه در رسانه‌های حوثی (یمن) در خصوص فرودگاه بین‌المللی دبی آمده، صحت ندارد».


توییتر دفتر دولت دبی؛ خبر منقول از سازمان هواپیمایی امارات

حتی تا این لحظه (انتشار خبر)، خبرگزاری رسمی امارات (وام)  و حتی صفحه «مطارات دبی» (فرودگاه‌های دبی)، هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده و حتی خبر مورد ادعای «دفتر دولت در دبی» را نیز بازنشر نکرده‌اند.


وبسایت و توییتر سازمان هواپیمایی و عدم واکنش به خبر (تا لحظه انتشار خبر)


توییتر فرودگاه‌های دبی و عدم واکنش به خبر (تا لحظه انتشار خبر)


عدم تکذیب خبر در خبرگزاری امارات (تا لحظه انتشار خبر)

ساعتی بعد (۱۲ به وقت تهران) * خبرگزاری امارات نیز به نقل از «سازمان هواپیمایی امارات» خبر حمله پهپهادی را تکذیب کرد و نوشت که تردد در خطوط هوایی عادی است. تا این لحظه نیز این سازمان تکذیب این خبر را در صفحات رسمی خود درج نکرده است.


عدم درج خبر تکذیب در صفحه رسمی سازمان هواپیمایی امارات (تا لحظه بروزرسانی خبر)

صبح امروز یکشنبه، شبکه تلویزیونی المسیره یمن، برای دومین بار طی یک ماه گذشته، از حمله پهپادی به فرودگاه بین‌المللی دبی و سومین حمله به فرودگاه‌های امارات طی سه ماه گذشته خبر داد و اعلام کرد که یک فروند پهپاد «صماد-۳»، در واکنش به حملات نظامی امارات در یمن، به این فرودگاه حمله کرده است.

اولین بار، پنجم شهریور ماه یگان پهپادی یمن با همین نوع پهپاد، فرودگاه بین‌المللی دبی را برای نخستین بار هدف قرار داده بود. در ماه جولای نیز یگان پهپادی ارتش یمن، فرودگاه ابوظبی را نیز هدف حمله مشابه قرار داده بود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.