اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آسمان ایران در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی ارتش است

  • کد خبر : 16356
  • 09 شهریور 1397 - 15:58
آسمان ایران در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی ارتش است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) آجا پیامی صادر کرد. به گزارش اخبار جهادی، متن پیام امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) آجا به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم وَمَا […]

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) آجا پیامی صادر کرد.

به گزارش اخبار جهادی، متن پیام امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) آجا به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ

دشمنی‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سالی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد، هرگز لحظه‌ای متوقف نشده و همین موضوع دلیل و لازمه هوشیاری همیشگی تمامی نیروهای دفاعی کشور را روشن می‌کند. قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با حکمت، درایت و درک دقیق و عمیق فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در راستای تغییرات ترفندها و تاکتیک‌های دشمن شکل گرفت و در طول ۱۰ سالی که از تشکیل آن گذشته، همچون پیش از آن و به ویژه روزهای دفاع مقدس، چشم بیدار و گوش شنوای دفاعی کشور مقدس اسلامی بوده و آسمان ایران در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش است.

پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ان شاء الله و به یاری خداوند بزرگ، همواره به سوی رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روش‌های متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری حرکت خواهد کرد.

دهمین سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) را به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و فرماندهان و کارکنان این قرارگاه تبریک و تهنیت گفته توفیق روزافزون این قرارگاه در حفظ و حراست از مرزهای آسمانی سرزمین ایران، ذیل سایه توجهات امام عصر (عج) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا را از خداوند منان خواستاریم».

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

 

انتهای پیام/

منبع:ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.