اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سناریوی حامیان گروه‌های تروریستی برای انجام حمله شیمیایی در شمال سوریه/ تروریست‌ها ۶۵ کودک را برای قربانی‌کردن در حملات شیمیایی ربودند + نقشه میدانی

  • کد خبر : 16345
  • 08 شهریور 1397 - 11:46
سناریوی حامیان گروه‌های تروریستی برای انجام حمله شیمیایی در شمال سوریه/ تروریست‌ها ۶۵ کودک را برای قربانی‌کردن در حملات شیمیایی ربودند + نقشه میدانی

با آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات پاکسازی شمال سوریه، حامیان گروه‌های تروریستی به صورت جدی وارد عمل شدند تا آخرین پایگاه خود در سوریه را حفظ کنند. به گزارش اخبار جهادی، با آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات پاکسازی مناطق اشغالی شمال سوریه، حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای گروه های تروریستی به صورت […]

با آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات پاکسازی شمال سوریه، حامیان گروه‌های تروریستی به صورت جدی وارد عمل شدند تا آخرین پایگاه خود در سوریه را حفظ کنند.

به گزارش اخبار جهادی، با آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات پاکسازی مناطق اشغالی شمال سوریه، حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای گروه های تروریستی به صورت جدی وارد عمل شدند تا آخرین پایگاه خود را در سوریه حفظ کنند.

جبهه غربی – عربی – صهیونیستی برای جلوگیری از آغاز عملیات نیروهای سوری، از دو هفته قبل اجرای سناریوی دروغین و شکست خورده حمله شیمیایی به مناطق اشغالی شمال سوریه را در دستور کار قرار داد.

به گفته منابع میدانی، حامیان تروریست ها در گام نخست، مواد شیمیایی را به نزدیکی خطوط تماس نیروهای سوری انتقال داده اند تا بتوانند حملات را به دولت مرکزی سوریه و نیروهای روسی نسبت دهند.

به گزارش اخبار جهادی، همزمان شمار زیادی از عناصر جنایت کار رسانه ای – تروریستی موسوم به کلاه سفیدها برای ایجاد جنگ روانی به شهر ادلب منتقل شدند تا با مهارت خود در مظلوم نمایی این حملات را به دولت سوریه نسبت دهند و مقدمه دخالت نظامی حامیان خارجی گروه های تروریستی را در مناطق شمالی فراهم کنند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، در روزهای گذشته شماری از نیروهای متخصص خارجی که در انجام حملات شیمیایی تبحر دارند وارد مناطق اشغالی شمال سوریه شدند و در حال آماده کردن خمپاره های آلوده به گاز کلر هستند تا آنان را علیه مردم مظلوم در مناطق اشغالی استفاده کنند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: عملیات انتقال مواد شیمیایی از طریق مرزهای مشترک ترکیه (گذرگاه باب الهوی) به شهر جسر الشغور در جنوب غرب استان ادلب همچنان ادامه دارد.

وی گفت: دو کامیون دیگر حامل مواد شیمیایی با همکاری و همراهی عناصر موسوم به کلاه سفیدها به شهرک «سراقب» در استان ادلب منتقل شده اند؛ این شهرک در اشغال گروه تروریستی احرارالشام است.

این منبع میدانی با بیان این که تلاش حامیان خارجی تروریست ها برای انجام حملات شیمیایی چند برابر شده است، افرود: ۲۶۰ تن از عناصر تروریستی موسوم به  «کلاه سفیدها» در منطقه حاضر شده اند و آماده عملیات جنگ روانی علیه دولت سوریه هستند.

همزمان با این تحرکات، ساکنان مناطق اشغالی شمال سوریه اعلام کردند حدود ۶۵ کودک توسط گروه های تروریستی ربوده شده اند و این احتمال وجود دارد که آنان قربانی حملات شیمیایی شوند تا تروریست ها یک جنگ رسانه ای گسترده به راه بیندازند و این جنایت را به نیروهای سوری نسبت دهند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، بیشتر کودکان از شهرک های «الزربه، خان طومان، خان العسل، ترمانین و الاتارب» در غرب و جنوب غرب استان حلب، شهرک های «قاح، اطمه، صلوه، جوزف، بسماس، مرعیان و الرامی» در شمال غرب و جنوب استان ادلب ربوده شده اند که تحت اشغال گروه تروریستی هیات تحریر الشام هستند.

به گفته منابع میدانی، تحرکات نیروهای اطلاعات آمریکا، فرانسه و انگلیس در مناطق شمال سوریه به خصوص در استان ادلب به شکلی ویژه ای افزایش یافته و آنان درصدد هستند با همکاری عناصر موسوم به کلاه سفید در سریع ترین زمام ممکن حملات شیمیایی را انجام دهند و با قربانی کردن کودکان این جنایت را پر رنگ تر جلوه دهند.

به گزارش اخبار جهادی، گروه های تروریستی در روزهای گذشته حدود هزار و ۲۰۰ تن از شهروندان را در مناطق اشغالی شمال به بهانه همکاری با دولت سوریه دستگیر کرده اند و به زندان انتقال داده اند.

آخرین خبرها در خصوص آمادگی ارتش سوریه برای انجام عملیات در محور شمالی حاکیست، چند کاروان نظامی شامل یگان های زرهی و توپخانه به حومه روستای «الجید» در شمال استان حماه رسیدند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.