اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شکار بزرگ نیروهای بسیج مردمی عراق/ هلاکت ۱۱ فرمانده میدانی داعش در حومه سامراء + نقشه میدانی

  • کد خبر : 15998
  • 15 مرداد 1397 - 18:46
شکار بزرگ نیروهای بسیج مردمی عراق/ هلاکت ۱۱ فرمانده میدانی داعش در حومه سامراء + نقشه میدانی

نیروهای بسیج مردمی عراق در مناطق جنوبی شهر سامراء موفق شدند شماری از عناصر بارز گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند. به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ویژه گردان صلح بسیج مردمی عراق در یک عملیات ویژه در مرکز استان صلاح الدین موفق شدند ضربات سنگینی را به هسته های خاموش گروه تروریستی داعشوارد کنند. براساس اطلاعات به […]

نیروهای بسیج مردمی عراق در مناطق جنوبی شهر سامراء موفق شدند شماری از عناصر بارز گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ویژه گردان صلح بسیج مردمی عراق در یک عملیات ویژه در مرکز استان صلاح الدین موفق شدند ضربات سنگینی را به هسته های خاموش گروه تروریستی داعشوارد کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، هسته های خاموش داعش به همراه ۱۱ فرمانده میدانی در مقر خود در حومه جنوبی شهر سامراء در حال بررسی جوانب کار برای انجام عملیات در منطقه بودند که توسط نیروهای ویژه گردان صلح شناسایی شدند.

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات منحصر به فرد و دقیق نیروهای گردان صلح بسیج مردمی عراق برای شناسایی تروریست ها اشاره کرد و گفت: در جریان این عملیات تعداد قابل توجهی از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند که نام ۱۵ فرمانده میدانی در لیست کشته شدگان دیده می شود.

این منبع میدانی افزود: «خلف عبدالله ملقب به حصینی الفرحاتیه، علی شرار الرفیعی و حمزه الهر»   ۳ تن از فرماندهان ارشد میدانی داعش هستند که در جریان این عملیات به هلاکت رسیدند.

هسته های خاموش داعش در مناطق جنوبی و غربی صحرای الجزیره در حومه شهر سامراء همچنان حضور دارند؛ شهر سامراء در مرکز استان صلاح الدین در مسیر جاده اصلی مرکز به شمال عراق واقع شده است.

به گزارش اخبار جهادی، مسئولیت تامین امنیت بخش وسیعی از شهر سامراء و مناطق حومه به نیروهای گردان صلح بسیج مردمی عراق واگذار شده است تا از حملات هسته های خاموش داعش جلوگیری شود.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.