اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قدرتمندترین ناوگان بالگردی منطقه هستیم

  • کد خبر : 15884
  • 05 مرداد 1397 - 13:57
قدرتمندترین ناوگان بالگردی منطقه هستیم

امیر یوسفعلی قربانی گفت: دشمنان برای ما نقشه می‌کشند اما ما برای‌ آنها بازی جنگ طراحی می‌کنیم.  به گزارش اخبار جهادی، امیر یوسفعلی قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (۵مرداد) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد با بیان اینکه در این عملیات مردم غیور کرمانشاه توانستند پوزه منافقان […]

امیر یوسفعلی قربانی گفت: دشمنان برای ما نقشه می‌کشند اما ما برای‌ آنها بازی جنگ طراحی می‌کنیم.

 به گزارش اخبار جهادی، امیر یوسفعلی قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (۵مرداد) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد با بیان اینکه در این عملیات مردم غیور کرمانشاه توانستند پوزه منافقان را به خاک بمالند، اظهار داشت: منافقین که خود را مدافع خلق می‌نامیدند، در بیمارستان کرمانشاه مردم را به آتش کشاندند. حتی کسانی که با نظام مخالف بودند از این حرکت اعلام  انزجار کردند گروهی که خود را مدافع خلق می‌دانند اینگونه به ملت خیانت کردند.

وی با اشاره به آیه قران کریم که می‌فرماید “با منافقین باید با شدت و حدت برخورد کرد” گفت: عملیات مرصاد عدم پایبندی رژیم بعث عراق به قطعنامه  ۵۹۸ را نشان داد چراکه بعد از پذیرش قطعنامه منافقین حمله کردند. همچنین وحدت نیروهای مسلح و مردم را نشان داد که ارتش، سپاه و بسیج همگی در کنار هم قرار گرفتند. مردم کرمانشاه با چوب به جان منافقین افتادند. آنها فکر می‌کردند مردم از ولایت دست کشیدند در حالی که مردم غیور پوزه آنها را به خاک مالیدند.

امیر قربانی با اشاره به نقش محوری شهید سپهبد صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، افزود: هوانیروز با ۴۲۵ ساعت پرواز و ۳۳۸۰ نفر نیرو، عملیات هلی‌برد و تخلیه مجروح انجام داد و تنگه چهارزبر را گورستان منافقین کرد. هوانیروز در آن عملیات مهم ترین ماموریت را انجام داد و تیر خلاص را به دشمنان زد. امروز منافقین به دامن ترامپ رفتند تا دوباره به ملت ما خیانت کنند اما بازهم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و گورستان دیگری برای آنها رقم خواهد خورد.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: امروز هوانیروز در یک جایگاه ویژه قرار دارد. مطیع امر ولایت بودن اساس کار اسلام است و ولایتمداری اصل کار ماست.

وی با اشاره به دیدار امرای ارتش با رهبر معظم انقلاب در جریان زلزله کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب دوبار فرمودند هوانیروز خیلی مهم است و امیر موسوی فرمانده کل ارتش گفته بود  “هوانیروز می‌تواند برای نظام آبرو کسب کند”. در اورژانس هوایی کشور در زلزله کرمانشاه در کمترین زمان کنار مردم بودیم و هر ۵ دقیقه یک بالگرد را پرواز دادیم. هوانیروز مصداق عینی مطیع امر ولایت بودن است که در رکاب ولایت آماده جانفشانی هستیم

امیر قربانی تصریح کرد: هوانیروز امروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است و بخاطر محدودیت‌ها تمام بالگردها توسط جوانان کشور ساخته شده است. ما یک راهبرد اساسی برای خودمان می‌بینیم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم

فرمانده هوانیروز تاکید کرد: دشمنان برای ما نقشه می‌کشند اما ما برای‌ آنها بازی جنگ طراحی می‌کنیم. هوانیروز در بحث موشک‌ها سلاح‌ها و همه تجهیزات به‌عنوان یک بازوی قدرتمند انجام وظیفه می‌کند. ۱۷ استان را در اورژانس هوایی  پشتیبانی می‌کنیم و اولین یگان در اتفاقات و حوادث، هوانیروز است که وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.