اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان قنیطره؛ مساحت تحت کنترل ارتش سوریه به ۶۷۰ کیلومتر افزایش یافت + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 15797
  • 03 مرداد 1397 - 13:35
آخرین تحولات میدانی استان قنیطره؛ مساحت تحت کنترل ارتش سوریه به ۶۷۰ کیلومتر افزایش یافت + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در استان قنیطره موفق شدند چند منطقه دیگر را به کنترل خود دربیاوردند. به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی در استان قنیطره حاکیست، عناصر تروریستی در شهرک «الرفید» در مرزهای مشترک با جولان اشغالی سلاح های خود را به نیروهایارتش سوریه تحویل دادند. عناصر تروریستی با تحویل سلاح و تسلیم شدن […]

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در استان قنیطره موفق شدند چند منطقه دیگر را به کنترل خود دربیاوردند.

به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی در استان قنیطره حاکیست، عناصر تروریستی در شهرک «الرفید» در مرزهای مشترک با جولان اشغالی سلاح های خود را به نیروهایارتش سوریه تحویل دادند.

عناصر تروریستی با تحویل سلاح و تسلیم شدن در شهرک «الرفید» به مناطق اشغالی استان ادلب منتقل شدند و در ادامه نیروهای سوری وارد این شهرک شدند و در مرزهای مشترک با جولان اشغالی مستقر شدند.

از مناطق غربی و جنوبی استان قنیطره هم خبر می رسد، تروریست ها در حال تحویل سلاح های خود به نیروهای ارتش سوریه هستند تا زمینه انتقال آنان به مناطق اشغالی استان ادلب مهیا شود.

اما عناصر تروریستی در شمال استان قنیطره (جباثا الخشب) با یکدیگر همچنان اختلاف دارند چرا که برخی از آنان معتقدند باید در برابر نیروهای سوری مقاومت کرد اما گروهی دیگر خواستار مصالحه و انتقال به استان ادلب هستند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی قبل از خروج از مناطق مصالحه شده، تمامی پایگاه ها و مدارک که اثبات می کند آنان با دولت های خارجی در ارتباط بودند را به آتش می کشند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه مستقر  در جنوب شهرک «الرفید»، مواضع عناصر تروریستی داعش را  حومه منطقه «غدیر بستان» هدف قرار دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

نیروهای سوری در تلاش هستند با پاکسازی مناطق جنوبی استان قنیطره به حضور محدود عناصر تروریستی داعش در این محور پایان دهند و همزمان عناصر این گروه تروریستی را در جنوب غرب استان درعا محاصره و ارتباط آنان را با فلسطین اشغالی قطع کنند.

از مناطق مرزی مشترک با استان های درعا خبر می رسد، شهرک های «کرم الباشا و عین الباشا» از اشغال عناصر تروریستی خارچ شد و به کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمد؛ تاکنون ۶۷۰ کیلومتر مربع از خاک استان قنیطره به کنترل نیروهای سوری درآمده و ۵۳۰ کیلومتر مربع دیگر در اشغال عناصر تروریستی است.

به گزارش اخبار جهادی، تاکنون حدود ۳ هزار و ۴۳۰ تن از عناصر تروریستی به همراه خانواده های خود در جریان مصالحه با دولت سوریه از ۲۱ منطقه اشغالی در استان های قنیطره و درعا خارج و به شمال (استان ادلب) منتقل شده اند.

نیروهای ارتش سوریه در جریان ورود به مناطق تازه آزاد شده استان قنیطره و جست و جوی منطقه به منطقه برای کشف تله های انفجاری و انبارهای سلاح موفق شدند مقادیر زیادی مواد غذایی ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کنند که پیشتر در اختیار تروریست ها بود.

به گفته منابع میدانی،   ۲ هزار  و ۳۷۰ تن از عناصر و سرکرده های میدانی گروه های تروریستی و افسران اطلاعاتی ائتلاف غربی – عربی در روزهای گذشته توسط صهیونیست ها از استان قنیطره خارج و به جولان اشغالی منتقل شده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر و سرکرده های میدانی گروه های تروریستی به همراه افسران اطلاعات غربی – عربی (قطر، امارات، عربستان، فرانسه، انگلیس) که به جولان اشغالی انتقال داده شده اند در روزهای آینده به مناطق اشغالی استان ادلب فرستاده می شوند تا کار خود را در این محور ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.