اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی

  • کد خبر : 15321
  • 11 تیر 1397 - 15:41
آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی

نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۲۰ روز گذشته با انجام عملیات های دقیق توانستند ارتباط زمینی نیروهای شورشی را در حومه جنوب فرودگاه با هم همرزمان آنان در نوار ساحلی استان الحدیده قطع کنند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، درگیری های سنگین نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با نیروهای شورشی تحت […]

نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۲۰ روز گذشته با انجام عملیات های دقیق توانستند ارتباط زمینی نیروهای شورشی را در حومه جنوب فرودگاه با هم همرزمان آنان در نوار ساحلی استان الحدیده قطع کنند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، درگیری های سنگین نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی در نوار ساحلی استان الحدیده ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و انصارالله با دفع حملات مانع از پیشروی نیروهای شورسی به سمت عمق فرودگاه الحدیده شدند؛ درگیری ها در حومه جنوب شرق و جنوب غرب فرودگاه الحدیده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.

یک منبع میدانی به جزئیات درگیری ها در حومه فرودگاه اشاره کرد و گفت: نیروهای شورشی به خوبی متوجه شده اند که نمی توانند به راحتی وارد فرودگاه الحدیده شوند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۲۰ روز گذشته با انجام عملیات های دقیق توانستند ارتباط زمینی نیروهای شورشی را در حومه جنوب فرودگاه با هم همرزمان آنان در نوار ساحلی استان الحدیده قطع کنند.

وی با بیان این که نیروهای یمنی با انجام کمین های دقیق تاکنون دهها کاروان نظامی نیروهای شورشی را شکار کردند، تصریح کرد: در این حملات تعداد زیادی از خودروهای نظامی نیروهای شورشی منهدم شد.

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که در هر کمین دقیق نیروهای یمنی، دهها تن از نیروهای شورشی از پای در می آیند، خاطرنشان کرد: قطع خطوط ارتباطی نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده نتیجه این کمین ها است.

در حال حاضر هم چند گروه از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در خط تماس مناطق اشغالی در نوار ساحلی استان الحدیده مستقر هستند و با موشک های ضد زره در حال شکار کاروان های نظامی نیروهای شورشی هستند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۴۸ ساعت گذشته در نوار ساحلی استان الحدیده حدود ۶۸ تن از نیروهای شورشی را از پای درآوردند و ۲۶ خودروی نظامی را هم منهدم کردند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله همچنان کنترل مناطق «الفازه، الجاح و النخلیه» را در دست دارند تا ارتباط نیروهای شورشی با یکدیگر در نوار ساحلی استان الحدیده مسدود باقی بماند و انتقال نیرو و تجهیزات از مسیر زمینی به حومه جنوبی فرودگاه الحدیده امکان پذیر نباشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.