اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارسال کمک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به معارضان سوری در جولان+ویدئو

  • کد خبر : 15264
  • 08 تیر 1397 - 14:07
ارسال کمک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به معارضان سوری در جولان+ویدئو

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که چندین تُن کمک‌های مختلف برای معارضان سوری حاضر در بلندی‌های جولان ارسال کرده است. به گزارش اخبار جهادی، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که طی یک عملیات ویژه شبانه، برای معارضان و تروریست‌های مستقر در بلندی‌های جولان، کمک ارسال کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی […]

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که چندین تُن کمک‌های مختلف برای معارضان سوری حاضر در بلندی‌های جولان ارسال کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که طی یک عملیات ویژه شبانه، برای معارضان و تروریست‌های مستقر در بلندی‌های جولان، کمک ارسال کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که طی عملیات مخفیانه شبانه ۴ نقطه از مرز بلندی‌های جولان سوری و اشغالی، کمک‌های گسترده‌ای را برای معارضان سوری ارسال کرده است.

در بیانیه صادر شده از سوی این رژیم گفته شده که این کمک‌ها – شامل ۳۰۰ چادر، ۱۳ تُن مواد غذایی، ۱۵ تُن تجهیزات پزشکی و دارویی و همچنین ۳۰ تُن پوشاک – بعد از بارگیری در جولان اشغالی، به دست تروریست‌ها و معارضان مستقر در مرز سوریه تحویل می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارسال کمک‌ها در عملیاتی موسوم به «همسایه خوب» طی چندین ساعت، انجام شد، ادعا کرد دریافت‌کنندگان این کمک‌ها زنان و کودکان آواره سوری هستند که از عملیات ارتش در منطق جنوبی گریخته‌اند.

این در حالی است که در مناطقی که کمک‌ها به آنها ارسال شده، فقط معارضان مسلح و تروریست‌های سوری که با نیروهای ارتش و مقاومت مبارزه می‌کنند، حضور دارند. ارسال این کمک‌ها با آغاز عملیات ارتش و نیروهای سوری برای پس گرفتن مناطق تحت تصرف معارضان در درعا و قنیطره همزمان شده است.

در این بیانیه همچنین مجددا اذعان شده که ارتش اسرائیل برای سال‌هاست که به معارضان و تروریست‌های سوری حمایت‌های مالی و لوجستیکی ارائه می‌کند.

 

پیشتر نیز روزنامه «جروزالم پست» گزارشی از درمان معارضان و تروریست‌های سوری در بیمارستان «الجلیل» واقع در شهر «ناهاریا» نزدیک مرز لبنان منتشر کرده بود.

پیش از این گزارش‌ها نیز، ژنرال «یانیو آشور» عضو ارشد ارتش رژیم صهیونیستی طی نشستی با خبرنگاران در نزدیکی مرز سوریه گفته بود اسرائیل طی یک سال گذشته صدها نفر از (معارضان و تروریست‌های) سوری را تحت عملیاتی با نام «عملیات همسایه خوب» مداوا و صدها تُن کمک برای آنها ارسال کرده است.

بر این اساس، «تعامل مخفی» مذکور با هدف تقویت گروه‌های معارض و تروریست در سوریه جهت مقابله با نیروهای دشمن با اسرائیل که رزمندگان ایرانی (سپاه) و لبنانی (حزب‌الله) را شامل می‌شود، انجام می‌گیرد.

پیشتر نیز خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارشی را از «آنتونیو گوترش»‌ دبیر کل سازمان ملل متحد منتشر کرد که در آن گوترش بر حمایت‌های اسرائیل از گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه مانند «جبهه النصره» تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.