اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شوی تبلیغاتی امارات علیه ایران پس از ناکامی در اشغال بندر حدیده + تصاویر

  • کد خبر : 15190
  • 30 خرداد 1397 - 11:51
شوی تبلیغاتی امارات علیه ایران پس از ناکامی در اشغال بندر حدیده + تصاویر

امارات متحده عربی پس از شکست عملیات اشغال بندر حدیده یمن، با برپایی یک نمایشگاه سلاح در ابوظبی، مدعی ایرانی بودن تسلیحات مبارزان یمنی شد. به گزارش اخبار جهادی، ائتلاف متجاوز سعودی پس از شکست در عملیات اشغال بندر حدیده در یمن، بار دیگر با برپایی یک نمایش تبلیغاتی مدعی ایرانی بودن تسلیحات مبارزان یمنی […]

امارات متحده عربی پس از شکست عملیات اشغال بندر حدیده یمن، با برپایی یک نمایشگاه سلاح در ابوظبی، مدعی ایرانی بودن تسلیحات مبارزان یمنی شد.

به گزارش اخبار جهادی، ائتلاف متجاوز سعودی پس از شکست در عملیات اشغال بندر حدیده در یمن، بار دیگر با برپایی یک نمایش تبلیغاتی مدعی ایرانی بودن تسلیحات مبارزان یمنی شد.

امارات که از هفته گذشته در قالب ائتلاف سعودی عملیات نظامی خود تحت عنوان “پیروزی طلایی” را برای اشغال بندر حیاتی حدیده آغاز کرده، با به نمایش گذاشتن برخی تسلیحات کشف شده در میدان جنگ، مدعی شد این تسلیحات را ایران در اختیار انقلابیون یمن قرار داده است.

این در حالیست که یمن در محاصره کامل دریایی و هوایی ائتلاف سعودی قرار دارد و حتی امکان انتقال کمک‌های بشردوستانه به این کشور نیز بدون هماهنگی وجود ندارد.

تسلیحاتی که وزارت خارجه امارات متحده عربی شب گذشته در ابوظبی در معرض دید خبرنگاران قرار داد شامل قطعات پهپاد، اسلحه تک‌تیرانداز، بمب‌های دست‌ساز، موشک‌های ضدتانک، مین‌های زمینی و قایق بدون سرنشین بود.

یک مقام وزارت خارجه امارات در این باره به خبرگزاری آسوشیدپرس گفت: آنچه مشاهده می‌کنید تسلیحات پیشرفته‌ای هستند که در دست حوثی‌ها (مبارزان انصارالله) قرار دارند.

وی در ادامه مدعی شد کارشناسان نظامی اماراتی با صرف زمان، قطعات این تسلیحات را برای بررسی دقیق از همدیگر باز کرده و متوجه شده‌اند که آنها از ایران وارد شده‌اند!

گفتنی است عربستان نیز پیشتر با نمایش قطعاتی از یک موشک که برروی آن علامت استاندارد ایران (!) حک شده بود ادعاهای مشابهی را در رابطه با کمک تسلیحاتی ایران به یمن مطرح کرده بود.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، در آن زمان در واکنش به سندسازی مضحک سعودی‌ها عنوان کرد که ایران علامت استاندارد را تنها برروی محصولات خوراکی مانند پفک چاپ می‌کند نه برروی موشک.

با توجه به مقاومت بی‌نظیر ارتش و نیروهای مردمی یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی بویژه طی یک هفته اخیر، این اقدام تبلیغاتی امارات را می‌توان در راستای توجیه ناکامی این کشور و متحدانش در اشغال بندر حدیده ارزیابی کرد.

……………..

انتهای پیام/

منبع:ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.