اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تلاش جریانات تکفیری برای راه‌اندازی موج جدید علیه انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 14633
  • 23 اردیبهشت 1397 - 9:51
تلاش جریانات تکفیری برای راه‌اندازی موج جدید علیه انقلاب اسلامی

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به بحث برجام گفت: فشار و نامردی رژیم انگلستان و فرانسه تاریخی است و آنان به هیچ وجه مورد اعتماد نیستند. به گزارش اخبار جهادی،سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی ظهر امروز در مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام […]

فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به بحث برجام گفت: فشار و نامردی رژیم انگلستان و فرانسه تاریخی است و آنان به هیچ وجه مورد اعتماد نیستند.

به گزارش اخبار جهادی،سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی ظهر امروز در مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی بر پیمانی که با خدای خود بسته بودند، استوار ایستادند.

روایت “سردار ایزدی” از لحظه شهادت شهید بروجردی

وی با اشاره به یک خاطره از روزهای رزم شهید بروجردی و لحظه شهادت این شهید گرانقدر افزود: شهید بروجردی کسی بود که واقعاً مردم‌دوست و به مردم کردستان اعتماد داشت، در بانه به میان فریب‌خوردگان می‌رفت و با آنها بحث، بازی و ارشاد می‌کرد، به ما یاد داد که در منطقه چطور برای تحقق فرامین حضرت امام(ره) حرکت کنیم تا روح انقلاب اسلامی در بین مردم زنده شود.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: شهید بروجردی یک روز قبل از شهادت خود، بنده را صدا زد و گفت: «اگر من شهید شدم، صبر کنید» سپس با چهره نورانی و لباس بسیجی به منطقه رفت که یک روز پس از آن خبر شهادتش را دادند، پس از شنیدن این خبر، به سرعت به بیمارستان شهید مطهری رفتیم و با بالگرد پیکر وی را آوردند، پیکر پاره پاره شهید در حالیکه چشمان آبی زیبایش به آسمان‌ها دوخته شده بود، عطر دل‌انگیزی از وی به مشام می‌رسید.

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را برهم زده است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست و معادلات جهانی را برهم زده است، گفت: یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی «وحدت» بوده و در مکتب ما یک اصل است چراکه در هرجایی به وحدت تمسک جسته‌ایم، شاهد پیروزی بوده‌ایم.

سرلشگر ایزدی افزود: به فرموده فرمانده کل قوا، خون شهیدان انقلاب اسلامی امنیت پایدار مردم‌پایه را در کردستان به‌وجودآورده و مردم نیز با صلابت امنیت و وحدت ایجاد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: وحدت و توکل برخدا مفاهیمی است که قرآن، حضرت رسول اکرم(ص) و امام علی(ع) بر آن تاکید کرده‌اند و نیروهای بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، پیشمرکان مسلمان کرد، روحانیت، مردم و جهادگران یدواحده شده‌اند.

نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ضد قدرت‌طلبان هستند

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، گفت: نیروهای مسلح انقلاب اسلامی برخلاف سایر قدرت‌ها که در اختیار قدرت‌طلبان هستند، ضد قدرت‌طلبان است که ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه احیای قرآن و سنت رسول‌الله(ص) در وحدت است، گفت: امروزه دشمنان به‌دنبال ایجاد جنگ علیه مذهب هستند و باید همه باهم هوشیار و دست وحدت به یکدیگر بدهیم و به آن پایبند باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) خاطر نشان کرد: در محور توحید و با وحدت به پیش‌ می‌رویم و آنچه که در وحدت مهم بوده حضور طوفنده رزمندگان اسلام برای احیای کلمه « “لا اِلهَ ﺇﻟّﺎ ﺍلله” محمد رسول الله» است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه آمار بسیجیان کردستانی فوق‌العاده است، گفت: خوشبختانه در این منطقه در حوزه‌های مختلف کارهایی در حال انجام است که همه اینها حاصل تلاش رزمندگان اسلام است.

سرلشکر ایزدی افزود: اگر می‌خواهیم بزرگداشت شهدا را برگزار کنیم باید از منتظران و همواره راه شهیدان را ادامه بدهیم و جهاد اکبر انجام بدهیم، و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بحث برجام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا فرمودند که به طرف مقابل اعتماد ندارم، فشار و نامردی رژیم انگلستان و فرانسه تاریخی است و آنان به هیچ وجه مورد اعتماد نیستند.

دشمنان از وحدت ملت ایران می‌ترسند

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: ایران کشور قدرتمندی بوده و دشمنان از وحدت ملت می‌ترسند و در داخل کشور با استفاده از فضای مجازی ماهواره‌ها و ایجاد یأس و جنگ روانی در بین مردم به دنبال جنگ نیابتی داخلی هستند.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای علمدار حرکت انقلاب اسلامی است، بیان کرد: جریانات تکفیری به‌دنبال این هستند که در منطقه موج جدید علیه انقلاب اسلامی به‌وجود بیاورند، بنابراین باید با بصیرت حضور پیدا کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.