اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انهدام ۷۰ درصد موشک‌های اسرائیلی توسط پدافند سوریه/دستور اسرائیل به رسانه‌ها برای بایکوت تحولات جولان/هشدار کمیته‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 14612
  • 20 اردیبهشت 1397 - 15:58
انهدام ۷۰ درصد موشک‌های اسرائیلی توسط پدافند سوریه/دستور اسرائیل به رسانه‌ها برای بایکوت تحولات جولان/هشدار کمیته‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

پدافند سوریه ۷۰ درصد موشک‌های اسرائیلی را منهدم کرد.دستور اسرائیل به رسانه‌ها برای بایکوت تحولات جولان.همچنین،کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند: پاسخ موشکی سوریه به تجاوزات دشمن و هدف قرار دادن مواضع آنها را تبریک می‌گوییم، این یک گام مهم در بازداشتن دشمن و درهم شکستن غرور و زورگویی‌اش است. به گزارش اخبار جهادی،منابع […]

پدافند سوریه ۷۰ درصد موشک‌های اسرائیلی را منهدم کرد.دستور اسرائیل به رسانه‌ها برای بایکوت تحولات جولان.همچنین،کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند: پاسخ موشکی سوریه به تجاوزات دشمن و هدف قرار دادن مواضع آنها را تبریک می‌گوییم، این یک گام مهم در بازداشتن دشمن و درهم شکستن غرور و زورگویی‌اش است.

به گزارش اخبار جهادی،منابع رسانه‌ای گزارش دادند رژیم صهیونیستی ده‌ها موشک به مناطق مختلف سوریه شلیک کرد که پدافند هوایی این کشور شمار زیادی از آنها را ساقط کرد.

شب گذشته دمشق به تجاوزات موشکی رژیم صهیونیستی پاسخ داد به‌طوری که چندین پایگاه این رژیم هدف قرار گرفت و شهرک‌نشینان صهیونیست شب خود را در پناهگاه‌ها و زیر صدای آژیرهای خطر گذراندند.
چند مقر متعلق به اسرائیل هم در بلندی های جولان مورد هدف قرار گرفت که برخی از تحلیلگران این اقدام را در پاسخ به حمله اسرائیل به فرودگاه تیفور (که باعث شهادت چند تن از نیروهای ایرانی شد) تلقی می کنند.
برخی از منابع مدعی شدند، حمله موشکی شب گذشته به مقرهای اسرائیل،کار نیروهای سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و بر حسب دستور رهبر انقلاب به حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

هشدار کمیته‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ موشکی سوریه به تجاوزات دشمن و هدف قرار دادن مواضع آنها را تبریک می‌گوییم، این یک گام مهم در بازداشتن دشمن و درهم شکستن غرور و زورگویی‌اش است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرده است ائتلاف عربی و اسلامی باید  تقویت شود و تمام  امکانات امت باید بسیج و تمام جبهه‌‌ها علیه دشمن صهیونیستی به‌کار گرفته شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم تأکید کرد: دستان صهیونیست‌ها که تلاش می‌کنند بر ما اعراب و مسلمانان مسلط شوند، باید قطع شود.

این جنبش خاطرنشان کرد آنچه در جبهه سوریه رخ داد، پاسخ طبیعی و قابل پیش‌بینی به تجاوزگری صهیونیستی به سوریه است.

آمریکا تشویق کننده اسرائیل به ادامه تروریسم سازمان یافته است

بر اساس گزارش المیادین،«طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با محکوم کردن تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه تاکید کرد واکنش سوریه دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی‌اش و حق طبیعی در مقابل سیاست قلدرمآبی و زورگویی اسرائیل و آمریکاست.

وی خاطر نشان کرد موضع وزارت خارجه آمریکا درباره حق اسرائیل برای دفاع از خویش خوانده ترغیب برای ادامه تجاوزات و تروریسم سازمان یافته‌ این رژیم علیه ملت فلسطین و کشورهای عربی و قرار دادن قانون جنگل به جای قانون بین المللی است.

این در حالی است که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در موضعی که نشان‌دهنده وحشت رژیم از پاسخ قاطع سوریه و محور مقاومت به تجاوزگری این رژیم است، گفته است: اسرائیل خواهان تشدید اوضاع نیست و امیدواریم این وضعیت به پایان برسد.

گروه‌های فلسطینی: مقاومت می‌تواند عمق اسرائیل را هدف قرار دهد

معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن دعوت به تشکیل اتاق عملیات مشترک با مشارکت گروه‌های مقاومت فلسطین، تاکید کرد محور مقاومت امکاناتی در اختیار دارد که می‌تواند عمق “اسرائیل” را هدف قرار دهد.

جنبش‌های مقاومت اسلامی حماس، جهاد اسلامی، جبهه آزادیبخش فلسطین و کمیته‌های مقاومت مردمی اعلام کردند، محور مقاومت یکپارچه در برابر تجاوز صهیونیستی می‌ایستد و دوران جدا کردن هر یک از طرف‌های مقاومت از سوی رژیم اشغالگر به سر آمده است.

از سوی دیگر کمیته‌های مقاومت مردمی از حمله تلافی‌جویانه سوریه به مواضع رژیم اسرائیل استقبال کرده و آن را گامی مهم در بازدارندگی دشمن و شکست زورگویی آن دانستند.

منهدم شدن ۷۰ درصد موشک‌های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی

المیادین به نقل از منابع میدانی سوریه گزارش  داد که سامانه دفاعی سوریه ۷۰ درصد موشک‌های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

پدافند هوایی سوریه همچنین سه فروند جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی را که برای نفوذ به آسمان سوریه تلاش می‌کردند، هدف قرار داده است.

دستور رژیم صهیونیستی برای بایکوت اخبار مربوط به پاسخ موشکی سوریه به تجاوزاتش

رژیم صهیونیستی رسانه‌هایش را از پوشش هرگونه اخبار مربوط به هدف قرار گرفتن مواضع نظامی‌اش و پاسخ تلافی‌جویانه سوریه به تجاوزات مستمر رژیم منع کرده است.

سیستم سانسور نظامی رژیم‌صهیونیستی جلوی انتشار هر نوع اخبار و اطلاعات از تعداد موشک‌ها و راکت‌های سقوط‌کرده در مواضع نظامی اسرائیل را گرفته است. همچنین اعلام هرنوع خبری از حجم موشک‌ها و انواع آنها و مناطقی که هدف قرار گرفته‌اند، جزو موارد ممنوعه در رسانه‌های رژیم صهیونیستی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.