اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خداحافظی تروریست های جیش الاسلام و ارتش آزاد با جنوب دمشق؛ حلقه محاصره داعش در اردوگاه یرموک و حجرالاسود تنگ تر شد + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 14559
  • 13 اردیبهشت 1397 - 23:35
خداحافظی تروریست های جیش الاسلام و ارتش آزاد با جنوب دمشق؛ حلقه محاصره داعش در اردوگاه یرموک و حجرالاسود تنگ تر شد + نقشه میدانی و تصاویر

از شرق محله «حجر الاسود» خبرها حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی را علیه عناصر تروریستی آغاز کردند و موفق شدند خود را به ورودی گورستان شرق محله برسانند. به گزارش اخبار جهادی،آخرین خبرها از جنوب شهر دمشق حاکیست، عملیات خروج عناصر تروریستیجیش الاسلام، ارتش آزاد، جبهه النصره و جیش الابابیل از شهرک های «ببیلا، بیت سحم و یلدا» ادامه دارد. […]

از شرق محله «حجر الاسود» خبرها حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی را علیه عناصر تروریستی آغاز کردند و موفق شدند خود را به ورودی گورستان شرق محله برسانند.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین خبرها از جنوب شهر دمشق حاکیست، عملیات خروج عناصر تروریستیجیش الاسلام، ارتش آزاد، جبهه النصره و جیش الابابیل از شهرک های «ببیلا، بیت سحم و یلدا» ادامه دارد.

یک منبع میدانی اعلام کرد:  عناصر تروریستی برای خروج از جنوب پایتخت و انتقال به استان های شمالی آماده هستند و ساعتی قبل ۵۰ اتوبوس از گذرگاه «بیت سحم» وارد مناطق اشغالی شدند.

همزمان با خروج تروریست ها، عملیات انتقال شهروندان اسیر شده شهرک اشتبرق به سمت مناطق تحت کنترل دولت ادامه دارد و تاکنون ۴۲ تن از اهالی از مناطق اشغالی تروریست ها خارج شده اند؛   ۴۴ تن دیگر از شهروندان اشتبرق در انتظار آزادی هستند.

نقشه میدانی دمشق

از اردوگاه «یرموک» و محله «حجرالاسود» خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه به همراه چند تیپ از رزمندگان مقاومت فلسطینی (فدائیان قدس) عملیات جدید و گسترده ای را علیه مواضع تروریست های داعش آغاز کردند.

نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و پس از درگیری های بسیار سنگین توانستند عناصر تروریستی داعش را عقب برانند و خود را از محور شمال غرب اردوگاه یرموک به ورودی مساجد «صلاح الدین و القدس» برسانند.

در جریان درگیری ها در اردوگاه یرموک شماری از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند؛ در حال حاضر، حدود ۳۵ درصد از اردوگاه یرموک در جنوب شهر دمشق به کنترل نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت درآمده است.

نقشه جنوب دمشق و اردوگاه یرموک

از محور غربی محله «حجرالاسود» خبر می رسد، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت با عقب راندن تروریست ها توانستند در بخش های غربی پیشروی کنند و خود را به مساجد «معاذ و بلال» برسانند.

از شرق محله «حجر الاسود» خبرها حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت عملیاتی را علیه عناصر تروریستی آغاز کردند و موفق شدند خود را به ورودی گورستان شرق محله برسانند؛ در محور جنوب شرق محله حجرالاسود هم بیمارستان یونس و منطقه «مقسم الهاتف» از اشغال تروریست ها خارج شد.

نیروهای سوری در جریان درگیری های ۴۸ ساعت گذشته حدود ۸۷ تن از تروریست های داعش را در محله حجرالاسود و اردوگاه یرموک به هلاکت رساندند؛ دهها تن از تروریست ها هم در این محور مجروح شدند.

به گزارش اخبار جهادی، حملات هوایی به صورت متوالی علیه عناصر تروریستی داعش در محله حجرالاسود و اردوگاه یرموک ادامه دارد و جنگنده های روسی به شدت انبارهای سلاح، مقر تک تیراندازها و اتاق عملیات تروریست ها را هدف قرار می دهند

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.