اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شیخ اکرم الکعبی: راهبردهای متعددی برای اخراج اشغالگران از عراق داریم

  • کد خبر : 14246
  • 15 فروردین 1397 - 11:21
شیخ اکرم الکعبی: راهبردهای متعددی برای اخراج اشغالگران از عراق داریم

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی مصاحبه‌ای با بیان اینکه “مجاهدت این جنبش با نابودی داعش به پایان نمی‌رسد” تصریح کرد: مقاومت عراق راهبردهای متعددی برای اخراج اشغالگران در اختیار دارد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری […]

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی مصاحبه‌ای با بیان اینکه “مجاهدت این جنبش با نابودی داعش به پایان نمی‌رسد” تصریح کرد: مقاومت عراق راهبردهای متعددی برای اخراج اشغالگران در اختیار دارد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری آنا با اشاره به انتخابات پارلمانی پیش‌روی عراق، ضمن رد ارایه هرگونه لیست انتخاباتی و معرفی نامزد از سوی این جنبش اظهار داشت: ما از مشارکت فعال ملت عراق در انتخابات برای اصلاحاتِ ضروری، حفظ پیروزی‌های به‌دست آمده و تغییر شخصیت‌هایی که ویرانی و نابودی را برای کشور به ارمغان آوردند؛ پشتیبانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» اصلاحات برای از بین بردن مفسدین در تمام رده‌ها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: این اشخاص ضمن همکاری با ائتلاف شرور آمریکا و رژیم وهابی سعودی، و پشتیبانی از داعش؛ عراق را به نابودی کشاندند.

وی افزود: مسئولیت اوضاع نامطلوب کنونی بر عهده این کشورها و هم‌پیمانان‌شان است که داعش را به عراق وارد کردند. به همین دلیل، مشارکت ملت عراق در انتخابات ضروری است و این امر، آینده عراق را در جهت آزادی از هیمنه استکبار، استعمار و مزدوران آن تضمین می‌کند.

* نُجَباء نامزد انتخاباتی معرفی نمی‌کند

مقام عالی‌رتبه حشد شعبی (سازمان بسیج مردمی عراق)، تاکید کرد: ما پیش‌تر اعلام نمودیم که کاندیدا معرفی نخواهیم کرد، در عین حال، دوستانِ خود و همه کسانی که به نُجَباء اعتماد دارند را به انتخاب شخصیت‌های پاکی دعوت می‌کنیم که به فکر حل مشکلات ملت بوده و در مقابل استکبار سر فرود نمی‌آورند؛ چراکه عراق جز با استقلال و خروج از سلطه امنیتی، اقتصادی و نظامیِ استکبار جهانی، از مشکلات فعلی رها نمی‌شود.

*آغاز جهاد اکبر

شیخ اکرم الکعبی در پاسخ به این سؤال که “نقش‌آفرینی نُجَباء در آینده عراق چگونه خواهد بود و آیا فعالیت‌های نظامی این گروه مقاومت ادامه خواهد یافت؟” ضمن تأکید بر تداوم مجاهدت به‌عنوان بخشی از پیکره مقاومت اسلامی، گفت: نُجَباء پس از ایفای نقش مهم در تحقق پیروزی و آزادی عراق، مصمّم است که از جهاد اصغر به جهاد اکبر منتقل شود تا انقلابی فکری ـ فرهنگی در جامعه عراق ایجاد کند.

وی ادامه داد: ما با افکار و فرهنگ‌های منحرفی که به‌دنبال تخریب و نابودی میراث فرهنگی، عادات و ارزش‌های اصیل عراق هستند مقابله می‌کنیم. این میدان از میدان جنگ و مبارزه با اشغالگران و داعش کم‌ارزش‌تر نیست.

* اخراج اشغالگران با تمام راهبردهای موجود

دبیرکل نُجَباء همچنین درمورد برنامه مقاومت اسلامی نُجَباء برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق و احتمال رویارویی با اشغالگران تصریح کرد: مقاومت راهبردهای متعددی برای اخراج اشغالگران از عراق در اختیار دارد که در صورت نیاز، در همه سطوح سیاسی ـ رسانه‌ای ـ فرهنگی و حتی نظامی اجرا خواهد شد.

شیخ اکرم الکعبی در همین راستا خاطرنشان ساخت: امیدواریم فعالان سیاسی در انتخابات پیش‌رو نقش مهمی ایفا کنند، اما تصمیم‌گیری اصلی با ملت عراق است. بنابراین همه ما باید با استفاده از کلیه امکانات رسانه‌ای و فرهنگی، در جهت روشنگری و توضیح مخاطراتِ پیش‌رو و تبیین ضرورت ایجاد تغییر در کشور، عمل کنیم.

* عدم انجام اصلاحات به منزله بازگشت داعش است

وی در پایان هشدار داد: در صورت عدم ایجاد تغییر، داعش و هزاران داعشی علی‌رغم آنکه توسط حشد شعبی و ملت عراق اخراج شده‌اند، بار دیگر باز خواهند گشت؛ لذا باید دوستان و هم‌پیمانان آمریکا را از صحنه سیاسی کشور دور کنیم تا عراق آزاد شده و دوباره روی پای خود بایستد که این امر فقط به‌دست ملت عراق محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.