اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آغاز عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی آخرین پایگاه تروریست ها در غوطه شرقی/ جنوب دمشق در آستانه یک مصالحه بزرگ دیگر + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 14204
  • 11 فروردین 1397 - 20:07
آغاز عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی آخرین پایگاه تروریست ها در غوطه شرقی/ جنوب دمشق در آستانه یک مصالحه بزرگ دیگر + نقشه میدانی و تصاویر

از شهرک های اشغالی « ببیلا، یلدا و بیت سحم» در جنوب شهر دمشق خبرها حاکیست، بزرگان این مناطق به همراه سرکرده های تروریست ها با افسران روسیه جلسات برای رسیدن به مصالحه برگزار کرده اند. به گزارش اخبار جهادی،عملیات نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک دوما ( آخرین پایگاه تروریست ها در غوطه شرقی) پس از پاسخ منفی […]

از شهرک های اشغالی « ببیلا، یلدا و بیت سحم» در جنوب شهر دمشق خبرها حاکیست، بزرگان این مناطق به همراه سرکرده های تروریست ها با افسران روسیه جلسات برای رسیدن به مصالحه برگزار کرده اند.

به گزارش اخبار جهادی،عملیات نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک دوما ( آخرین پایگاه تروریست ها در غوطه شرقی) پس از پاسخ منفی گروه تروریستی جیش الاسلام برای خروج از منطقه آغاز شد.

در ۴۸ ساعت گذشته، نیروهای سوری خود را به ورودی شهرک دوما رساندند و یگان توپخانه ارتش هم به شدت مواضع تروریست های جیش الاسلام را در مزارع حومه شهرک هدف قرار داده است.

یگان موشکی ارتش سوریه هم با ۴ موشک زمین به زمین ( موشک های فیل)، پایگاه های عناصر تروریستی جیش الاسلام را در عمق شهرک دوما هدف قرار داد و خسارت های سنگینی را به آنان وارد کردند.

همزمان با حملات موشکی و خمپاره ای ارتش سوریه، هزاران تن از شهروندان شهرک دوما علیه گروه تروریستی جیش الاسلام تظاهرات گسترده ای برگزار کردند و خواستار خروج آنان از این شهرک شدند.

براساس اعلام منابع میدانی این تظاهرات در نزدیکی منزل مفتی شرعی تروریست های جیش الاسلام به نام « ابو عبدالله الرحمن کعکه» برگزار شده است؛ مردم معترض در این تظاهرات همچنین خواستار آزادی هزاران شهروند اسیر شده در زندان « توبه» شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ تن از مردم شهرک دوما به دلیل اعتراض به جنایت های تروریست ها در زندان توبه اسیر و زندانی شده اند؛ روند دستگیری مردم معترض در روزهای گذشته هم تشدید شده است.

به گزارش اخبار جهادی، از شهرک های « عربین، جوبر، زملکا» خبر می رسد، روند خروج و انتقال تروریست ها و اعضای خانواده آنان به شمال سوریه ( استان ادلب) همچنان ادامه دارد ؛ در ۷۲ ساعت گذشته ۱۷۰ اتوبوس برای خروج از غوطه شرقی در گذرگاه مستقر شده اند.

یک منبع میدانی به تعداد تروریست ها و اعضای خانواده آنان برای خروج از غوطه شرقی دمشق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرایط برای انتقال حدود ۷ هزار تن از تروریست ها و خانواده های آنان به استان ادلب فراهم شده شده است.

از شهرک های اشغالی « ببیلا، یلدا و بیت سحم» در جنوب شهر دمشق خبرها حاکیست، بزرگان این مناطق به همراه سرکرده های تروریست ها با افسران روسیه جلسات برای رسیدن به مصالحه برگزار کرده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در این جلسه به تروریست ها پیشنهاد شده در قبال تخلیه مناطق اشغالی به شمال سوریه انتقال داده می شوند؛ در صورت به نتیجه رسیدن طرفین، فقط اردوگاه یرموک و حجر الاسود در جنوب پایتخت در اشغال تروریست های داعش باقی می ماند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.