اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای ارتش ترکیه به ۳ کیلومتری شهرک های نبل و الزهرا رسیدند/ فروش اموال غارت شده مردم عفرین در بازار شهر اعزاز + تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 14103
  • 04 فروردین 1397 - 18:11
نیروهای ارتش ترکیه به ۳ کیلومتری شهرک های نبل و الزهرا رسیدند/ فروش اموال غارت شده مردم عفرین در بازار شهر اعزاز + تصاویر و نقشه میدانی

نیروهای دفاع مردمی در شهرک های نبل و الزهرا در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با تحکیم مواضع، خود را برای هرگونه حمله از سوی تروریست های موسوم به سپر فرات آماده می کنند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حلب حاکیست، نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات به پیشروی ها در حومه […]

نیروهای دفاع مردمی در شهرک های نبل و الزهرا در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با تحکیم مواضع، خود را برای هرگونه حمله از سوی تروریست های موسوم به سپر فرات آماده می کنند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حلب حاکیست، نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات به پیشروی ها در حومه شرقی و جنوبی شهر عفرین ادامه دادند و از محور غربی خود را به ۳ کیلومتری شهرک های نبل و الزهرا رساندند.

در جریان درگیری های امروز، روستاهای « باعی، باصوفان، کفرنبو، کیما و براد» به اشغال نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی درآمد تا وضعیت در این محور  حساس و پیچیده تر شود.

کمک رسانی به مردم جنگ زده عفرین در شهرک های نبل والزهرا

در حال حاضر، تعداد زیادی از شهروندان روستاهای حومه شرقی و جنوبی عفرین از ترس جنایت نیروهای ارتش ترکیه و تروریست ها و برای نجات جان خود در حال حرکت به سمت شهرک های نبل و الزهرا هستند.

همزمان حملات موشکی نیروهای دفاع مردمی شهرک های نبل و الزهرا علیه مواضع تروریست ها در حومه جنوبی و شرقی عفرین در روستاهای « کمیار و باسوطه ادامه دارد؛ تروریست ها درصدد هستند خود را به نزدیکی شهرک های نبل و الزهرا برسانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای دفاع مردمی در شهرک های نبل و الزهرا در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با تحکیم مواضع، خود را برای هرگونه حمله از سوی تروریست های موسوم به سپر فرات آماده می کنند.

هسته های خاموش شبه نظامیان کُرد هم در جریان یک عملیات غافلگیرانه در شهر عفرین توانستند شمار خسارت سنگینی را به اشغالگران وارد کنند؛ در این عملیات شماری از نیروهای ارتش ترکیه کشته و زخمی شدند.

فروش اموال غارت شده مردم عفرین در اعزار

براساس اطلاعات به دست آمده، شمار تلفات نیروهای ارتش ترکیه به حدود ۹۷ تن رسیده و ۳۰۵ تن دیگر هم زخمی شدند؛ آمار تلفات تروریست ها ۹۱۰ تن اعلام شده و تعداد زخمی ها هم به بیش از ۲ هزار تن رسیده است.

به گزارش اخبار جهادی، از شهر اعزار هم خبر می رسد، عناصر تروریستی اموال غارت شده مردم شهر اشغالی عفرین را در بازار شهر به فروش می رسانند؛ خبرها حاکیست چپاول ثروت مردم همچنان ادامه دارد.

یک منبع میدانی از ادامه انتقال مردم جنگ زده عفرین به سایر مناطق کردنشین سوریه خبر داد و گفت: تاکنون شمار زیادی از آوارگان پس از ساماندهی در شهرک های نبل و الزهرا به شهرهای « قامشلی، رقه و حسکه» منتقل شده اند.

کمک های جمهوری اسلامی به مردم سوریه

از شروع تجاوز نظامی ارتش ترکیه و عناصر تروریستی به شمال استان حلب سوریه، ۳۴۱ تن از شهروندان جان خود را از دست داده اند؛ حدود ۲۳۴ منطقه هم تاکنون از کنترل شبه نظامیان کُرد خارج و اشغال شده است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.