اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای جبهه مقاومت به یک قدمی مهم ترین پایگاه تروریست های جبهه النصره در شمال استان حماه رسیدند+ نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 12953
  • 08 آذر 1396 - 9:17
نیروهای جبهه مقاومت به یک قدمی مهم ترین پایگاه تروریست های جبهه النصره در شمال استان حماه رسیدند+ نقشه میدانی و عکس

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند مواضع خود را در این شهرک تثبیت کنند؛ در این عملیات حدود ۲۰ تن از تروریست ها از پای درآمدند. به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان جبهه مقاومت در شمال استان حماه( حومه شمالی شهرک السعن) پس از تثبیت مواضع در شهرک های « شخیتر […]

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند مواضع خود را در این شهرک تثبیت کنند؛ در این عملیات حدود ۲۰ تن از تروریست ها از پای درآمدند.

به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان جبهه مقاومت در شمال استان حماه( حومه شمالی شهرک السعن) پس از تثبیت مواضع در شهرک های « شخیتر و سرحا شمالی»، عملیات جدیدی را در محور شمالی آغاز کردند و پس از درگیری های شدید  توانستند با عقب راندن تروریست های جبهه النصره، شهرک «مستریحه»  و ارتفاع«الخزان» را به کنترل خود در بیاورند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند مواضع خود را در این شهرک تثبیت کنند؛ در این عملیات حدود ۲۰ تن از تروریست ها از پای درآمدند.

نیروهای جبهه مقاومت در حال حاضر عملیات پاکسازی شهرک « ام میال» را در دستور کار قرار داده اند؛ در صورت پاکسازی این شهرک، نیروهای مقاومت به شهرک راهبردی «الرهجان»، مهمترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه خواهند رسید.

به گزارش اخبار جهادی، از حومه شمال غربی شهرک السعن هم خبر می رسد، درگیری های سنگین همچنان میان تروریست های داعش و  تروریست های جبهه النصره ادامه دارد.

عناصر تروریستی داعش در تازه ترین حملات علیه مواضع تروریست های جبهه النصره موفق شدند، شهرک های « ابوعجوه و مویلح الصوانه» را به اشغال خود درآوردند؛ حدود ۶۰ تن از تروریست ها در جریان درگیری با یکدیگر به هلاکت رسیده اند.

از سویی دیگر،  ۱۳۸ تن از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره، ( حزب الترکستانی) در درگیری های اخیر با نیروهای جبهه مقاومت در شمال حماه به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.