اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۴۱ روز عملیات جبهه مقاومت در شمال استان حماه به روایت آمار + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 12872
  • 04 آذر 1396 - 10:36
۴۱ روز عملیات جبهه مقاومت در شمال استان حماه به روایت آمار + نقشه میدانی و تصاویر

در جریان عملیات نیروهای جبهه مقاومت در شمال استان حماه، حدود ۲۱۵ تن از عناصر تروریستی کشته و دهها تن دیگر زخمی شده اند. به گزارش اخبار جهادی،عملیات رزمندگان جبهه مقاومت در شمال استان حماه با هدف تامین امنیت  انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز به شمال سوریه ( جاده سلمیه – خناصر) و رسیدن […]

در جریان عملیات نیروهای جبهه مقاومت در شمال استان حماه، حدود ۲۱۵ تن از عناصر تروریستی کشته و دهها تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش اخبار جهادی،عملیات رزمندگان جبهه مقاومت در شمال استان حماه با هدف تامین امنیت  انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز به شمال سوریه ( جاده سلمیه – خناصر) و رسیدن به فرودگاه نظامی «ابوظهور» در استان ادلب وارد چهل و یکمین روز شده است.

در جریان این عملیات سنگین و نفس گیر، نیروهای جبهه مقاومت با عقب راندن عناصر تروریستی موفق شدند شهرک های « شحاطیه، جب الابیض، جب الجملان، رسم میال، رسم الصوان، خربه رسم الاحمر، رسم الرحراحه، خفیه، مزرعه المشرفه، ابو لفه، مریقب الجملانه، وادی الزرزوب، الارتوازیه، جویعد، شم الهوی، سرحا شمالی، المشیرفه شرقی، المشیرفه غربی، الحسناوی، جب الطبلاقیه، النفیله، بغیدید، شخیتر و ابوالغر» را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان عملیات نیروهای جبهه مقاومت در شمال استان حماه، حدود ۲۱۵ تن از عناصر تروریستی  کشته و دهها تن دیگر زخمی شده اند.

در جریان این عملیات، تروریست ها خسارت های سنگینی را متحمل شدند و ۵۴ خودروی نظامی و تانک آنان منهدم شد؛ حدود ۱۰ اتاق عملیات، پایگاه و انبار سلاح تروریست ها در این عملیات منهدم شد.

نیروهای جبهه مقاومت در جریان عملیات پیشروی به سوی فرودگاه « ابوظهور» توانستند حدود ۱۸ کیلومتر در عمق منطقه پیشروی کنند و فاصله خود را با این فرودگاه تا ۴۳ کیلومتر کاهش دادند.

در حال حاضر، نیروهای جبهه مقاومت آزادسازی شهرک راهبردی «الرهجان» را به عنوان اولویت اصلی خود قرار داده اند؛ این شهرک راهبردی مهمترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه است.

از سویی دیگر، گروهی از تروریست های داعش در شمال استان حماه در یک ضد حمله سنگین علیه تروریست های جبهه النصره توانستند روستاهای « طلیحان، معصرا، ابوحریق و ابوکسور» را به اشغال خود دربیاورند.

درگیری ها میان تروریست های داعش و جبهه النصره همچنان ادامه دارد و دهها تن از طرفین تاکنون در این درگیری ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات نیروهای جبهه مقاومت برای تامین امنیت کامل مسیر ارتباطی دمشق – حلب و رسیدن به فرودگاه ابوظهور ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.