اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تشکر مردم از نیروهای مسلح با هشتگ #ارتش_سپاه_مچکریم + عکس

  • کد خبر : 12680
  • 24 آبان 1396 - 21:53
تشکر مردم از نیروهای مسلح با هشتگ #ارتش_سپاه_مچکریم + عکس

مردم در شبکه‌های اجتماعی در حال تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به خصوص ارتش و سپاه هستند. به گزارش اخبار جهادی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدایی‌ترین لحظات وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه، پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشته و تمام توان خود را به میدان آوردند تا از آلام […]

مردم در شبکه‌های اجتماعی در حال تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به خصوص ارتش و سپاه هستند.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدایی‌ترین لحظات وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه، پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشته و تمام توان خود را به میدان آوردند تا از آلام مردم بکاهند.

دقیقا از صبح روز اول وقوع زلزله، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه و سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به عنوان اولین مسئولان نظام، وارد منطقه شدند تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند و دستورات لازم را برای کمک‌رسانی سریع‌تر نیروهای تحت امرشان، صادر کنند.

اما همه‌ی کار همین نبود، سپاه و ارتش قبل از اینکه فرماندهاشان وارد میدان کمک رسانی به مردم شوند، کار ارسال محموله‌های امدادی و اقلام غذایی را آغاز کرده بودند و از همان روز اول، کمک‌های سپاه و ارتش، مردم آسیب دیده را تسکین داد.

سپاه و ارتش در عملیات‌های مختلفی که برای کمک‌رسانی داشتند، انواع هواپیماهای ترابری، تجهیزات مهندسی، تجهیزات بیمارستانی و درمانی، کمک‌های انسانی و . . . را به میدان آورده و با تمام توان کار خدمات رسانی به زلزله زدگان را پیش بردند تا از سختی‌ها و مشقت‌های مردم مصیبت دیده و آسیب دیده کرمانشاه، کاسته شود.

بعد از این همه خدمات صادقانه نیروهای مسلح، مردم در شبکه‌های اجتماعی به خصوص توییتر، هشتگی ایجاد کرده و ذیل آن، از اقدامات سپاه و ارتش و نیروهای مسلح در کمک رسانی صادقانه به مردم زلزله‌زده، قدردانی کردند.

*** در ذیل، تعدادی از توییت‌های مردم درباره اقدامات ارتش و سپاه را مشاهده کنید:

ییی

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.