اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیروزی‌های بزرگ در شمال استان حماه پس از نبردهای سخت/ نیروهای جبهه مقاومت به ورودی جنوبی مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در شمال استان حماه رسیدند + نقشه میدانی

  • کد خبر : 12640
  • 22 آبان 1396 - 19:22
پیروزی‌های بزرگ در شمال استان حماه پس از نبردهای سخت/ نیروهای جبهه مقاومت به ورودی جنوبی مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در شمال استان حماه رسیدند + نقشه میدانی

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک « الحسناوی»، عملیات را در حومه غربی ادامه دادند و توانستند تمامی ارتفاعات را در این محور به طور کامل پاکسازی کنند و ۳۵ تروریست را به هلاکت برسانند.  به گزارش اخبار جهادی،آخرین خبرها از شمال استان حماه حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت علیه تروریست های […]

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک « الحسناوی»، عملیات را در حومه غربی ادامه دادند و توانستند تمامی ارتفاعات را در این محور به طور کامل پاکسازی کنند و ۳۵ تروریست را به هلاکت برسانند.

 به گزارش اخبار جهادی،آخرین خبرها از شمال استان حماه حاکیست، عملیات نیروهای جبهه مقاومت علیه تروریست های جبهه النصره ادامه دارد و اهداف از پیش تعیین شده با وجود نبردهای سخت یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است.در جدیدترین تحولات میدانی، نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین موفق شدند با عقب راندن تروریست ها، مواضع خود را در شهرک مهم « الحسناوی» به طور کامل تثبیت کنند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک « الحسناوی»، عملیات را در حومه غربی ادامه دادند و توانستند تمامی ارتفاعات را در این محور به طور کامل پاکسازی کنند و ۳۵ تن از تروریست ها را به هلاکت برسانند.

با آزادسازی شهرک « الحسناوی»، نیروهای جبهه مقاومت از محور جنوبی به ورودی شهرک « الرهجان» رسیدند؛ شهرک « الرهجان»، مهم ترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه محسوب می شود.

شهرک « الحسناوی» و ارتفاعات حومه در شمال شهر مهم « السعن» قرار دارند؛ با پاکسازی های صورت گرفته، امنیت شهرک « السعن» از محور شمالی تا حدود زیادی تامین و از تیر رآس حملات تروریست ها خارج شد.

شهرک « السعن» محل اتصال شهر حمص با شهرهای « الشیخ هلال و خناصر» هم به شمار می آید؛ این شهرک همچنین در مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از شهر حمص ( مرکز استان حمص) به سمت شهر حلب قرار گرفته و همین مسئله اهمیت این شهرک را چند برابر کرده است.

به گزارش اخبار جهادی، از محور شمالی « شیخ هلال» خبر می رسد، تروریست های جبهه النصره با چند خودروی انتحاری مواضع نیروهای جبهه مقاومت را هدف قرار دادند و پس از درگیری های سنگین، شهرک های « شاکوسیه و سرحا شمالی» را دوباره به اشغال درآوردند؛ نیروهای جبهه مقاومت در حال حاضر به سمت شهرک های « نفیله، خفیه و مشیرفه» عقب نشینی کردند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.