اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انتحاری تروریست های القاعده علیه ارتش سوریه در شمال حماه+تصاویر

  • کد خبر : 12516
  • 09 آبان 1396 - 11:34
انتحاری تروریست های القاعده علیه ارتش سوریه در شمال حماه+تصاویر

در ادامه درگیریها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری ساعتی پیش جبهه النصره دست به یک حمله انتحاری زده است. بنابر این گزارش، بخش رسانه ای جبهه النصره تصاویری از این حمله انتحاری منتشر کرده است. عامل انتحاری با نام محمد اللحیدان سوار بر نفربر زرهپوش انتحاری به مرکز تجمع نیروهای […]

در ادامه درگیریها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری ساعتی پیش جبهه النصره دست به یک حمله انتحاری زده است. بنابر این گزارش، بخش رسانه ای جبهه النصره تصاویری از این حمله انتحاری منتشر کرده است. عامل انتحاری با نام محمد اللحیدان سوار بر نفربر زرهپوش انتحاری به مرکز تجمع نیروهای یگان ویژه ببر ارتش سوریه در مزارع اطراف روستای “ابولفه” شمال شرقی استان حماه سوریه هجوم برده و دست به حمله انتحاری زده است. در تصویری که از عامل انتحاری منتشر شده وی در حالیکه یک قبضه سلاح اشتایر ساخت اتریش و سفارش داده شده برای ارتش رژیم عربستان سعودی در دست دارد مشاهده می شود. لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با پشتیبانی رزمندگان محور مقاومت مناطق وسیعی را از اشغال جبهه النصره یکی از شعبه های رسمی شبکه القاعده در این کشور آزاد کرده اند. بنابر آخرین اخبار نیروهای دولتی سوریه از ساعتی پیش حملات گسترده ای را برای بازپس گیری روستای ابودالی در همین منطقه آغاز کرده اند.

  

انتهای پیام/

منبع:اعلام الحربی

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.