اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هجوم هواداران بارزانی به پارلمان اقلیم کردستان + عکس

  • کد خبر : 12494
  • 08 آبان 1396 - 11:51
هجوم هواداران بارزانی به پارلمان اقلیم کردستان + عکس

هواداران باررزانی با ضرب و شتم شدید نمایندگان آنها را به عدم پذیرش بارزانی بعنوان نماد قوم کرد و اقلیم کردستان عراق متهم کرده اند. به گزارش اخبار جهادی،در پی مخالفت پارلمان اقلیم کردستان با موروثی کردن قدرت در خاندان بارزانی صدها تن از هواداران وی با دردست گرفتن چماق و شمشیر و سلاح گرم […]

هواداران باررزانی با ضرب و شتم شدید نمایندگان آنها را به عدم پذیرش بارزانی بعنوان نماد قوم کرد و اقلیم کردستان عراق متهم کرده اند.

به گزارش اخبار جهادی،در پی مخالفت پارلمان اقلیم کردستان با موروثی کردن قدرت در خاندان بارزانی صدها تن از هواداران وی با دردست گرفتن چماق و شمشیر و سلاح گرم و حمله به آن اقدام به ضرب و شتم شدید نمایندگان و تخریب بخشهایی از آن کردند.

بنابر این گزارش، این حملات پس از انتشار تصاویر سخنرانی نمایندگان مخالف بارزانی در صحن پارلمان و کنفرانس مطبوعاتی آنها آغاز و همچنان ادامه دارد. هواداران باررزانی با ضرب و شتم شدید نمایندگان آنها را به عدم پذیرش بارزانی بعنوان نماد قوم کرد و اقلیم کردستان عراق متهم کرده اند.

بر اساس اظهارات شهود عینی صدای تیراندازی های مکرر از صحن و حیاط پارلمان محلی کردستان عراق به گوش رسیده که بخشی از آنها توسط نیروهای امنیتی ساختمان برای حفظ جان نمایندگان بوده و بخشی نیز مربوط به تیراندازی هواداران بارزانی به ساختمان مذکور. بر اساس آخرین اخبار هواداران بارزانی با حمل انواع سلاح سرد و گرم اقدام به محاصره کامل پارلمان اقلیم کردستان کرده اند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.