اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای مزدور بارزانی بازهم نقره داغ شدند/ ۱۰ منطقه دیگر در نینوا و کرکوک از تصرف نیروهای کُرد خارج شد + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 12172
  • 27 مهر 1396 - 9:47
نیروهای مزدور بارزانی بازهم نقره داغ شدند/ ۱۰ منطقه دیگر در نینوا و کرکوک از تصرف نیروهای کُرد خارج شد + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای عراقی در حومه گذرگاه «ربیعه» موفق شدند شهرک «تل کوجر» و مناطق حومه را از نیروهای اقلیم کردستان بازپس بگیرند. به گزارش اخبار جهادی، نیروهای عراقی در ادامه عملیات بازپس گیری مناطق تحت تصرف نیروهای اقلیم کردستان موفق شدند مناطق «کومبتلر، باجوان، مرعی، ابوخرجه، مشیرفه و مامه» را در حومه شمالی شهر کرکوک به […]

نیروهای عراقی در حومه گذرگاه «ربیعه» موفق شدند شهرک «تل کوجر» و مناطق حومه را از نیروهای اقلیم کردستان بازپس بگیرند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای عراقی در ادامه عملیات بازپس گیری مناطق تحت تصرف نیروهای اقلیم کردستان موفق شدند مناطق «کومبتلر، باجوان، مرعی، ابوخرجه، مشیرفه و مامه» را در حومه شمالی شهر کرکوک به کنترل خود درآورند.

در حال حاضر نیروهای پلیس فدرال عراق در مناطق بازپس گرفته شده مستقر شده اند و نیروهای اقلیم کردستان این مناطق را به طور کامل تخلیه کردند. پیشروی نیروهای عراقی برای بازپس گیری مناطق تحت تصرف در این محور ادامه دارد.

از استان نینوا عراق هم خبر می رسد، نیروهای عراقی در حومه گذرگاه «ربیعه» موفق شدند شهرک «تل کوجر» و مناطق حومه را از نیروهای اقلیم کردستان بازپس بگیرند؛ نیروهای پیشمرگه کرد به نام «روج» وابسته به حزب اتحاد دموکراتیک کردستان (مسعود بارزانی) از این محور عقب نشینی کردند.

نیروهای عراقی در محور «سهل نینوا» (شمال و شمال غرب حومه شهر موصل) همچنین توانستند کنترل گذرگاه «حجی عمر» و منطقه «کرمیان» را در دست گیرند؛ در این محور نیروهای وابسته به حزب مسعود بارزانی به همراه تروریست های پژاک، حزب کارگران و  PU سوریه» با شلیک چند خمپاره نیروهای بسیج مردمی را هدف قرار دادند.

در جریان این حملات، تعدادی از نیروهای بسیج مردمی عراق به شهادت رسیدند و تعداد دیگر هم مجروح شدند؛ یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: فرمانده هان بسیج مردمی عراق در این محور تا حد ممکن تلاش می کنند با نیروهای کرد درگیر نشوند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای وابسته به مسعود بارزانی همچنین گروهی دیگر از نیروهای کرد را که حاضر به همکاری با آنان نشدند را در این محور هدف قرار دادند؛ نیروهای امدادی و کادرهای درمانی بسیج مردمی برای مداوای مجروحان پیشمرگه های کرد به منطقه اعزام شده اند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.