اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تیر مزدوران بارزانی و پ.ک.ک برای به آشوب کشیدن کرکوک به سنگ خورد/ تسلط کامل پلیس فدرال و نیروهای امنیتی بر «کرکوک، خانقین و جلولا» +عکس

  • کد خبر : 12178
  • 27 مهر 1396 - 20:31
تیر مزدوران بارزانی و پ.ک.ک برای به آشوب کشیدن کرکوک به سنگ خورد/ تسلط کامل پلیس فدرال و نیروهای امنیتی بر «کرکوک، خانقین و جلولا» +عکس

نیروهای عراقی ظهر روز گذشته با دستور نخست وزیر و به منظور جلوگیری از ایجاد تنش از برخی مناطق ( شهرهای کرکوک، خانقین و جلولا) خارج شدند و حفظ امنیت مناطق را به نیروهای پلیس واگذار کردند. به گزارش اخبار جهادی،شب گذشته برخی رسانه‌های وابسته به حزب اتحاد دموکرات کردستان ( حزب مسعود بارزانی) و […]

نیروهای عراقی ظهر روز گذشته با دستور نخست وزیر و به منظور جلوگیری از ایجاد تنش از برخی مناطق ( شهرهای کرکوک، خانقین و جلولا) خارج شدند و حفظ امنیت مناطق را به نیروهای پلیس واگذار کردند.

به گزارش اخبار جهادی،شب گذشته برخی رسانه‌های وابسته به حزب اتحاد دموکرات کردستان ( حزب مسعود بارزانی) و تروریست‌های «پ ک ک» با همراهی برخی دیگر از همراهان رسانه‌ای تجزیه‌طلبان، در ادامه خبرسازی ها و شایعه پراکنی ها، خبری مبنی بر تصرف شهرهای کرکوک و خانقین توسط نیروهای اقلیم کردستان و گروه‌های تروریستی کُرد منتشر کردند.
یک منبع میدانی به جزئیات تحولات شب گذشته اشاره کرد و گفت: خبر رسانه های وابسته به بارزانی و گروه های تروریستی مبنی بر بیرون راندن نیروهای بسیج مردمی از مناطق تازه بازپس‌گرفته‌شده کذب محض است و نیروهای عراقی ظهر روز گذشته با دستور نخست وزیر و به منظور جلوگیری از ایجاد تنش از برخی مناطق ( شهرهای کرکوک، خانقین و جلولا) خارج شدند و حفظ امنیت مناطق را به نیروهای پلیس واگذار کردند.


این منبع میدانی به حضور تعدادی از شهروندان کُرد در خیابان‌های شهرهای کرکوک و خانقین اشاره کرد و افزود: از غروب روز گذشته و همزمان با خارج شدن نیروهای بسیج مردمی، گروهی از مردم که توسط گروه‌های تجزیه‌طلب وابسته به بارزانی تحریک شده بودند، به خیابان‌ها آمدند و به نیروهای پلیس حمله کردند.

وی افزود: شب گذشته در حومه شمالی شهر کرکوک هم گروهی از هسته‌های خاموش عناصر تروریستی به سوی مواضع نیروهای پلیس فدرال و امنیتی عراق حمله کردند؛ درگیری‌های پراکنده در این محور ساعاتی ادامه داشت اما نیروهای عراقی با عقب راندن تروریست‌ها، به سرعت آرامش و امنیت را به این منطقه بازگرداندند.

از سویی دیگر، فرماندهان عراقی از اقشار مختلف مردم کرکوک درخواست کردند با خویشتن‌داری از درگیری با این گروه‌هایی که به دنبال ایجاد آشوب در شهر کرکوک هستند، اجتناب کنند.

این منبع میدانی تصریح کرد: ملتهب کردن برخی مناطق در شهر کرکوک نتیجه تحرکات مخرب نیروهای وابسته به بارزانی و گروه تروریستی پ.ک.ک است.

برخی رسانه ها در حالی خبر درگیری ها با نیروهای بسیج مردمی را منتشر می کنند که گفته شده نیروهای بسیج مردمی عراق کنترل دو شهر خانقین و کرکوک را به پلیس فدرال و نیروهای امنیتی سپرده اند و هم اکنون وضعیت این دو شهر نیز در آرامش و امنیت کامل است.

از صبح امروز هم جلسه مقام های محلی دو شهر با احزاب کرد و نیروهای عراقی برای ایجاد ثبات در حال برگزاری است و خبری های منتشر شده درباره سنگر بندی شهرها صحت ندارد و اخبار اعلام «حالت فوق العاده» در شهر کرکوک نیز کذب محض است.

 نیروهای امنیتی عراق در محله «رحیم اوه» در شمال کرکوک/ ساعت ۳ بامداد

به گزارش اخبار جهادی، اخبار مربوط به ورود نیروهای کُرد وابسته به بارزانی به استانداری شهر کرکوک توسط نیروهای عراقی تکذیب شده است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.