اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات پاکسازی آخرین بقایای داعش در غرب شهر دیرالزور آغاز شد/ ۹۳ درصد نگین فرات در کنترل نیروهای جبهه مقاومت + نقشه میدانی

  • کد خبر : 12128
  • 25 مهر 1396 - 18:13
عملیات پاکسازی آخرین بقایای داعش در غرب شهر دیرالزور آغاز شد/ ۹۳ درصد نگین فرات در کنترل نیروهای جبهه مقاومت + نقشه میدانی

محله های کارگران، الرصافه، حمیدیه، حویجه قاطع، خسارات، فیلات، عثمانیه، شهرک صنعتی، میسلون و فرودگاه قدیم در دیرالزور در اشغال داعش هستند؛ تاکنون ۹۳ درصد شهر دیرالزور از اشغال عناصر داعش خارج شده است. به گزارش اخبار جهادی،عملیات پاکسازی محله های اشغالی غرب شهر دیرالزور از ساعتی قبل با حملات گسترده نیروهای ارتش سوریه، رزمندگان […]

محله های کارگران، الرصافه، حمیدیه، حویجه قاطع، خسارات، فیلات، عثمانیه، شهرک صنعتی، میسلون و فرودگاه قدیم در دیرالزور در اشغال داعش هستند؛ تاکنون ۹۳ درصد شهر دیرالزور از اشغال عناصر داعش خارج شده است.

به گزارش اخبار جهادی،عملیات پاکسازی محله های اشغالی غرب شهر دیرالزور از ساعتی قبل با حملات گسترده نیروهای ارتش سوریه، رزمندگان جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و سوری آغاز شد.

تروریست های داعش که در این محله ها در محاصره کامل نیروهای سوری و مقاومت هستند، در هفته های گذشته اقدام به شلیک خمپاره به سوی مناطق مسکونی شهر دیرالزور کرده اند و همین مسئله باعث شد عملیات پاکسازی این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

عملیات علیه تروریست های محاصره شده در غرب شهر دیرالزور از سه محور شروع شده و تاکنون نیروهای جبهه مقاومت موفق شده اند حدود ۴۰ درصد خیابان «پورسعید»، حدود ۳۵ درصد محله «الرصافه» و ۳۰ درصد «محله «کارگران» را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.

در جریان درگیری های امروز ۴۵ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند؛ عملیات در برخی مناطق آلوده به دلیل تراکم ساختمانی و وجود تونل های متعدد با احتیاط در حال انجام است تا از میزان تلفات و خسارت ها کاسته شود.

در صورت پاکسازی محله های «کارگران و الرصافه»، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه به ورودی «فرودگاه قدیم» و محله های «شهرک صنعتی، میسلون و حمیدیه» خواهند رسید؛ روز گذشته هم با آزادسازی شهرک «الحسینیه»، تروریست های داعش روحیه خود را به شدت از دست دادند.

به گزارش اخبار جهادی، در حال حاضر، محله های «کارگران، الرصافه، حمیدیه، حویجه قاطع، خسارات، فیلات، عثمانیه، شهرک صنعتی، میسلون و فرودگاه قدیم» در غرب شهر دیرالزور در اشغال عناصر تروریستی داعش هستند؛ تاکنون ۹۳ درصد شهر دیرالزور از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شده است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.