اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نبردهای سنگین میان ارتش سوریه و جبهه مقاومت علیه داعش

  • کد خبر : 11991
  • 20 مهر 1396 - 4:26
نبردهای سنگین میان ارتش سوریه و جبهه مقاومت علیه داعش

به گزارش اخبار جهادی، ارتش سوریه روز گذشته موفق شد یکی از پهپادهای جاسوسی و شناسایی داعش را بر فراز محله‌های القصور و الصناعه در شهر دیرالزور شناسایی و سرنگون کند. در نبردهای شهر المیادین نیز ارتش سوریه و محور مقاومت موفق شدند روستای «الطیبه» را از اشغال داعش خارج کنند. این روستا در حاشیه […]

به گزارش اخبار جهادی، ارتش سوریه روز گذشته موفق شد یکی از پهپادهای جاسوسی و شناسایی داعش را بر فراز محله‌های القصور و الصناعه در شهر دیرالزور شناسایی و سرنگون کند.
در نبردهای شهر المیادین نیز ارتش سوریه و محور مقاومت موفق شدند روستای «الطیبه» را از اشغال داعش خارج کنند. این روستا در حاشیه المیادین و در فاصله ناچیزی از شهر قرار دارد. در عملیات آزادسازی این روستا، تعداد زیادی از تروریست‌های داعش هلاک، یک خودروی انتحاری و تعدادی تسلیحات سنگین و نیمه سنگین منهدم شد.

در نبردهای شرق رود فرات نیز نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت بعد از آزادسازی روستای «حطله»، پاکسازی اطراف آن را آغاز کرده‌اند. نبردها در حاشیه پل «السیاسیه» در نزدیکی حطله به سختی ادامه دارد و در صورت سیطره ارتش سوریه بر آن، تروریست‌های داعش در شمال شهر دیرالزور محاصره خواهند شد. روستای حطله از روستاهای شیعه‌نشین سوریه می‌باشد که ساکنان شیعه آن در سال ۲۰۱۲ بعد از اشغال روستا توسط ائتلاف ارتش آزاد و القاعده، مجبور به ترک و مهاجرت به سمت حمص شدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه و روسیه نیز مواضع داعش را به شدت بمباران می‌کنند. ارتش سوریه امروز نقاط تجمع، تسلیحات و پایگاه‌های داعش در شهرهای المیادین و الموحسن و روستاهای الطیبه وذیبان وبقرص تحتانی وبقرص فوقانی والبولیل وبادیه خشام وحطله والصالحیه والحسینیه والجنینه وحویجه صکر واحیاء العمال والعرفی والصناعه والحمیدیه والحویقه را به شدت بمباران کردند.

در تحول دیگری، هلی‌کوپترهای ارتش سوریه با پرواز در آسمان مناطق اشغالی داعش در شرق استان دیرالزور، نامه‌هایی را خطاب به اهالی و ساکنان این منطقه منتشر کرده‌اند. در این نامه‌ها از غیرنظامیان درخواست شده از اماکن نظامی و محل‌های تجمع تروریست‌ها فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

اعلام الحربی

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.