اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نبردهای قریتین حمص سوریه به روایت داعش+تصاویر

  • کد خبر : 11984
  • 19 مهر 1396 - 13:20
نبردهای قریتین حمص سوریه به روایت داعش+تصاویر

به گزارش اخبار جهادی،همزمان با تشدید درگیری ها میان ارتش سوریه و تروریستهای داعش در اطراف شهر قریتین واقع در حاشیه جنوب شرقی استان حمص سوریه منابع میدانی از محاصره کامل منطقه توسط نظامیان سوری خبر می دهند. بنابر این گزارش، شهر قریتین از یک هفته پیش بدنبال بیعت عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد […]

به گزارش اخبار جهادی،همزمان با تشدید درگیری ها میان ارتش سوریه و تروریستهای داعش در اطراف شهر قریتین واقع در حاشیه جنوب شرقی استان حمص سوریه منابع میدانی از محاصره کامل منطقه توسط نظامیان سوری خبر می دهند. بنابر این گزارش، شهر قریتین از یک هفته پیش بدنبال بیعت عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد با داعش مجددا به اشغال آنها درآمده است. نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با محاصره کامل قریتین عملیات وسیعی را برای بازپس گیری آن و نابودی تروریستها آغاز کرده اند. هم اکنون درگیری ها در دروازه های شرقی و غربی شهر در جریان بوده و یگانهای توپخانه و نیروی هوایی ارتش سوریه با گلوله باران و بمباران شدید مواضع داعش در حال بستر سازی برای ورود نیروهای زمینی به داخل محلات آن هستند. قریتین در جریان عملیات سال گذشته نیروهای دولتی سوریه مشمول طرح آشتی ملی (المصالحه الوطنی) قرار گرفته بود اما با خیانت شبه نظامیان معارض دولت مستقر در آن و بیعت با داعش مجددا سقوط کرده است. منابع میدانی از بازپس گیری قطعی شهر طی روزهای آینده و نابودسازی کامل تروریستهای مستقر در آن خبر می دهند.

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.