اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازداشت جاسوسان موساد در لبنان

  • کد خبر : 11899
  • 15 مهر 1396 - 22:30
بازداشت جاسوسان موساد در لبنان

دستگاه امنیت لبنان موفق به بازداشت چندین جاسوس موساد شد. به گزارش اخبار جهادی،جنگ امنیتی میان موساد و دستگاه امنیت لبنان و مقاومت همچنان وجود دارد؛ آخرین اتفاق در این راستا، بازداشت یک تیم متشکل از ۳ لبنانی در برج‌البراجنه و دیرقوبل هستند. عملیاتی امنیتی که با بازداشت ۲ مظنون در برج‌البراجنه و الحدث آغاز […]

دستگاه امنیت لبنان موفق به بازداشت چندین جاسوس موساد شد.

به گزارش اخبار جهادی،جنگ امنیتی میان موساد و دستگاه امنیت لبنان و مقاومت همچنان وجود دارد؛ آخرین اتفاق در این راستا، بازداشت یک تیم متشکل از ۳ لبنانی در برج‌البراجنه و دیرقوبل هستند. عملیاتی امنیتی که با بازداشت ۲ مظنون در برج‌البراجنه و الحدث آغاز و با بازداشت مظنون شوم در دیرقوبل تکمیل شد.

روزنامه «الاخبار» در این باره نوشت در راستای تکمیل هدف قرار دادن هسته‌های تروریستی، مدیریت امنیت عمومی لبنان طی روزهای گذشته یک تیم ۳ نفری را که مشکوک به ارتباط با دشمن اسرائیلی (موساد) بودند بازداشت کرد.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد یکی از متهمان به نام «عباس.س» پس از رو شدن اسناد و دلایل، به جاسوسی برای موساد اعتراف کرده و در منزل وی یارانه و مقداری دستگاه‌های الکترونیکی کشف شده است.

در ادامه این گزارش آمده است افراد دیگری نیز که جاسوسی موساد را می‌کرده‌اند؛ اخیرا در لبنان بازداشت شده‌اند. وظیفه اکثر این جاسوسان، جمع‌آوری اطلاعات از عناصر مقاومت و پایگاه‌های آن بوده است.

فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.