اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پاکسازی ۷ منطقه راهبردی در مرکز سوریه/ حلقه محاصره داعش در شرق حماه تنگ‌تر شد+ نقشه میدانی

  • کد خبر : 11792
  • 11 مهر 1396 - 18:58
پاکسازی ۷ منطقه راهبردی در مرکز سوریه/ حلقه محاصره داعش در شرق حماه تنگ‌تر شد+ نقشه میدانی

ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود در آورند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را در محورهای مختلف ادامه دادند و موفق شدند بخش دیگری از مناطق […]

ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود در آورند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را در محورهای مختلف ادامه دادند و موفق شدند بخش دیگری از مناطق آلوده را به کنترل خود در آورند.

در جدیدترین پیشروی های میدانی، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر در محور غربی شهر راهبردی عقیربات، توانستند شهرک راهبردی عیاش را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

شهرک راهبردی عیاش در حدفاصل شهرهای عقیربات_سلمیه واقع شده است.

از سویی دیگر، نیروهای سوری و مقاومت در شرق شهر سلمیه و در نزدیکی خطوط انتقال نفت موفق شدند، منطقه نزار ۷ را به طور کامل پاکسازی کنند.در این عملیات حدود ۳۵ تروریست کشته و زخمی شدند.

از شمال استان حمص هم خبر می رسد، نیروهای سوری و مقاومت در محور شمال شرقی جب الجراح توانستند، شهرک های القاسمیه شمالی، المغیزل و اربیعه را به طور کامل از اشغال تروریست ها خارج کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای جبهه مقاومت در ۲۴ ساعت گذشته تمرکز خود را به پاکسازی مناطق آلوده غرب و جنوب غرب شهر عقیربات معطوف کرده اند و موفق به آزادسازی مناطق رسم العبد و رسم العبایکه شده اند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.