اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بررسی وعده ۲ سرلشکر برای انتقام گیری از داعش

  • کد خبر : 11775
  • 11 مهر 1396 - 11:54
بررسی وعده ۲ سرلشکر برای انتقام گیری از داعش

فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و سپاه درصدد نابودی داعش از صحنه روزگار هستند. به گزارش اخبار جهادی،پس از اعلام خبر شهادت شهید محسن حججی پاسدار لشکر زرهی ۸ نجف اشرف توسط تروریست‌های تکفیری، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ها و سخنرانی‌های جداگانه‌ای، بر گرفتن انتقام خون شهید حججی تاکید […]

فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و سپاه درصدد نابودی داعش از صحنه روزگار هستند.

به گزارش اخبار جهادی،پس از اعلام خبر شهادت شهید محسن حججی پاسدار لشکر زرهی ۸ نجف اشرف توسط تروریست‌های تکفیری، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ها و سخنرانی‌های جداگانه‌ای، بر گرفتن انتقام خون شهید حججی تاکید کردند.

اما این روزها و پس از بازگشت پیکر شهید حججی به میهمن اسلامی‌مان که با شکوه فراوانی مورد قدردانی مردم قرار گرفت، مجددا از انتقام سخت از داعش صحبت‌ می‌شود.

وعده‌های ۲ سرلشکر
در همین راستا سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در روز ۳۰ شهریور و در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور، اظهار کرد: «من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می‌کنیم این ۳ ماه را به ۲ ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم.»
۶ روز (۵ مهر) بعد سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاح ۳۲۰ مسکن محرومان با مشارکت سپاه و کمیته امداد که در اهواز برگزار شد، گفت: «تا دو ماه آینده همان طور که برادرمان سردار سلیمانی قول داده‌اند داعش ریشه کن می‌شود.»

انتقام میرجاوه
۲۳ مرداد امسال و تنها ۵ روز پس از اعلام خبر شهادت شهید حججی، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در دیدار با خانواده‌های ۴ شهید مدافع حرم در سخنانی گفت: « ما هر جا گفتیم انتقام می گیریم انتقام گرفتیم و هدف ما این است که انتقام خون شهید حججی را نیز بگیریم و قطعا خواهیم گرفت و پاسخ ما کوبنده خواهد بود. چند وقت قبل به «جلیل قنبرزهی» (سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان) را شوراندند که به داخل خاک ایران بیاید و عملیات تروریستی انجام دهد. او به هم ارتفاعات قصرقند آمد و توسط نیروهای روزه‌دار ما در تاریخ ۲۹ خرداد به هلاکت رسید؛ هنوز که هنوز است سرویس جاسوسی عربستان نتوانسته برای جایگزینی جلیل قنبرزهی به نتیجه برسد؛ وقتی برادران ما را در میرجاوه شهید کردند گفتیم انتقام می‌گیریم ، انتقام بالاتر از انهدام گروه قنبرزهی؟ »

انتقام حمله به حرم مطهر امام (ره) و مجلس
در تاریخ ۲۸ خرداد و تنها ۲۶۰ ساعت پس از حمله بزدلانه تروریستی عوامل گروهک داعش به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، نیروی هوافضای سپاه در قالب عملیات «لیله القدر» با شلیک موفقیت آمیز ۶ موشک «ذوالفقار» و «قیام» از استان‌های کرمانشاه و کردستان به مقر فرماندهی تروریست‌های داعش در دیرالزور، خسارات و تلفات گسترده‌ای را به این گروهک وارد کرد. موشک‌هایی که از فراز آسمان عراق عبور کردند. به نقل از روابط عمومی سپاه، در جریان این عملیات موفق، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست‌ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه های آنان وارد شد.

نابودی داعش
با توجه به وضعیت رو به زوال داعش در سوریه و عراق و پیشروی‎‎‌های گسترده جبهه مقاومت در مناطق تحت اشغال و همچنین با درنظر گرفتن سخنان فرماندهی کل سپاه و فرماندهی نیروی قدس سپاه در خصوص نابودی داعش تا ۲ ماه دیگر، باید منتظر برگ‌ ریزان کامل و سراسری گروهک داعش تا قبل از پایان فصل پاییز باشیم.

منبع: جهان
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.